Završena PRilika 2014
PRilika 2014, šesta međunarodna konferencija pod nazivom Komunikacija na (s)ceni, privukla je preko 250 učesnika iz Srbije i regiona, što je potvrda kvaliteta programa ovogodišnje PRilike.
Drugi dan konferencije započeo je interaktivnom radionicom Donalda Stila, međunarodnog stručnjaka za krizne komunikacije i nekadašnjeg glavnog savetnika za odnose s javnošću u BBC-u, na temu "Krizna komunikacija u eri društvenih medija".
"Sve krize su predvidive. Možemo da predvidimo šta će se našoj kompaniji ili organizaciji desiti, jedino što ne možemo predvideti je kada i gde. Što znači, ako su sve krize predvidive, možemo se na vreme pripremiti za njih", rekao je Stil tokom radionice, i dodao da je pisanje i uvežbavanje plana za potencijalne krizne situacije ulaganje u buduću vrednost svake kompanije.
Nakon radionice i simulacije krize na sceni, usledile su studije slučaja kompanije IKEA za Jugoistočnu Evropu i Telenor banke, kao i predavanje predsednika Upravnog odbora Publicis Group Serbia Miše Lukića na temu "Storytelling. Story doing. Story being."
"Jasno određivanje sopstvene velike priče jedan je od najsnažnijih alata u modernom biznisu, pošto takva priča definiše strateški pravac kompanije i njenih brendova. Od krucijalnog značaja je otkriti svoju autentičnu priču koja je istovremeno i relevantna i različita, jasno određena i neophodna da bi olakšala donošenje pravih odluka u svim sferama biznisa", rekao je Lukić tokom predavanja.
Drugi dan konferencije PRilika završen je panelom na temu "Vašar taštine", u okviru kog su učesnici razgovarali na temu reputacije PR struke – šta to pozitivno, a šta negativno utiče na ugled struke, uz primere iz prakse i savete.
Na konferenciji PRilika 2014 predstavljeni su i najnoviji rezultati globalnog istraživanja European Communications Monitor za Srbiju.