Axa Group najbolji globalni brend u osiguranju
Brend AXA Grupe, koja posluje u Srbiji preko AXA Osiguranja, proglašen je šesti put zaredom za najbolji globalni brend u osiguranju, po izboru Interbrenda.
Vrednost AXA brenda porasla je 14 odsto u poslednjih godinu dana i procenjena je na 8,1 milijardu dolara.
Na listi 100 najboljih globalnih svetskih brendova, koju tradicionalno objavljuje francuska konsultantska kuća Interbrend, prva tri mesta suvereno drže Apple, Google i Coca Cola, dok AXA Grupa zauzima 53 mesto i najbolje je rangirana osiguravajuća kompanija na svetu.
Vodeća pozicija AXA brenda učvršćena je između ostalog i ekspanzijom na novim tržištima, ulaganjima u digitalne i start-up projekte, brojnim društveno odgovornim i humanitarnim aktivnostima, navodi se na sajtu.
U prethodnoj godini AXA se posebno istakla ulažući u obrazovanje i pomoć najmlađoj populaciji širom sveta da steknu što bolje uslove za školovanje i napredovanje.