Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Brojni izazovi poslovanja na srpskom tržištu

    Utisci danskih i skandinavskih kompanija sa kojima posluje DSV Road o poslovanju u Srbiji i tržišnom potencijalu su pozitivni, ističe Bojan Nikolić, direktor ove danske firme. Zato je i uveren da u narednom periodu može da se očekuje veći broj danskih kompanija na ovim prostorima obzirom da DSV Road, kao logističa kompanija,  ima intezivne veze sa danskim i drugim skandinavskim kompanijama kroz usluge koje obavlja.

    DSV jedan od vodećih kompanija transporta i logistike. Sa kojim izazovima ste se susreli poslujući u Srbiji?

    Ukoliko izuzmemo ekonomsku situaciju u zemlji, koja je konstantan izazov, kao i sve probleme koje ta situacija nosi, izazove možemo posmatrati hronološki. Višedecenijski sistem poslovanja DSV-a, prisutan u svim krajevima sveta, bilo je potrebno postaviti u srpske okvire i napraviti funkcionalni deo kompanije, koji garantuje visoke standarde usluga svojstvene DSV-u.

    Sledeći izazov bio je predstaviti na pravi način klijetima u Srbiji prednosti  'outsorsinga'  u delu međunarodnog transporta, skladištenje logisitke i distribucije kao i kompletnih 3PL rešenja, koja DSV obavlja za svoje klijente u preko 75 zemalja sveta. Dolaskom ekonomske krize bilo je potrebno reorganizovati kapacitite i prilagoditi ih klijentima, koji su pod pritiskom smanjenog obima poslovanja promenili strukturu pošiljaka i poslovanje uopšte. DSV je na zahteve odgovorio izgradnjom najvećeg sistema zbirnih linija, koje pokrivaju čitavu Evropu, kao i mnoštvom drugih održivih rešenja. Na kraju, u Evropi je odrasla jedna čitava generacija koja više ne poznaje barijere u vidu granica i carinskih zona, što je dodatan izazov za poslovanje na tržištu Srbije.

    Jedno od stremljenja nordijskih kompanija jeste konstatna inovativnost čemu teži i DSV. U kojoj meri ste uspeli da u Srbiji primenite neke skandinavske vrednosti poslovanja?

    Modeli poslavanja zastupljeni u skadinavskim zemljama su kod nas primenjeni koliko to zakonski okviri i uređenje Srbje dozvoljava i DSV Road tu nije izuzetak. Iz mog ugla, čini mi se da smo uspeli da primenimo većinu vrednosti, obzirom da DSV globalo dosta radi na tom planu. Dolazak ostalih stranih kompanija u Srbiju znatno je olakšao taj posao, obzirom da zahtevaju visoke standarde kakve imaju u svojim matičnim zemljama. Brzina razvoja DSV-a na globalnom nivou u direktnoj je vezi sa inovacijama koje se primenjuju i koje utiču na svaki deo DSV-a, pa i u Srbiji.

    Koji su poslovni planovi DSV ROAD za naredni period?

    Kompanija DSV je  u prošloj godini zauzela treće mestu po veličini i prisutnosti u Evropi i šesto u svetu. Međutim, u kategoriji brzine razvoja, rasta i profitabilnosti DSV je trenutno broj jedan u svetskim okvirima. Ovi podaci su parametri za očekivanja i planove DSV Road na srpskom tržištu. Plan je rast u svakom pogledu.
     

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE