Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Šta bi građani Srbije slušali, vozili i pili kada bi imali gomilu novca?

    Kada bi prosečni srpski građanin imao neograničenu količinu novca na raspolaganju i ukoliko bi pri kupovini isključivo odlučivao na osnovu kvaliteta, vozio bi Mercedes, koristio Samsung mobilni telefon, slušao Rolling Stones, Rihannu ili Željka Joksimovića i gledao bi teniske mečeve u kojima igra Novak Đoković.

    To su rezultati prvog srpskog QUDAL – QUality meDAL – DEEPMA istraživanja koje je u julu ove godine provela švajcarska organizacija ICERTIAS – International Certification Association GmbH sa sedištem u Cirihu, putem web ankete na uzorku od 1.200 srpskih građana, korisnika interneta starijih od 15 godina.

    Srpske građane i građanke su ispitivani u okviru QUDAL -QUality meDAL istraživanja šta bi kupovali i šta bi koristili kada im pri kupovini novac ne bi bio apsolutno nikakav problem i da pri odluci o kupovini i konzumaciji vode računa isključivo i samo o kvalitetu.

    Celokupno istraživanje QUDAL u Republici Srbiji obuhvatilo je više od 100 komercijalnih i nekomercijalnih kategorija (npr. najkvalitetnije mleko, najkvalitetniji automobil, najkvalitetniji domaći pevač i sl.). Prvi rezultati ovog složenog istraživanja sada su obrađeni i dostupni za analizu.

     Kako naglašavaju u ICERTIAS-u, istraživanjima se želi popularizovati kvalitet i važnost kvaliteta. "Projektom QUDAL želimo skrenuti pažnju potrošača da imaju potpuno pravo živeti kvalitetnije i zahtevati na tržištu viši kvalitet za svoj novac." ističu u ICERTIAS-u. Pravo na kvalitet i kvalitetniji život posebno je aktuelno danas, u trenutno izuzetno zahtevnom ekonomskom okruženju, zaključuju u švajcarskom ICERTIAS-u.

    U komercijalnim kategorijama QUDAL istraživanja, kao ponuđače apsolutno najvišeg nivoa kvaliteta, srpski građani navode npr.: Moja Kravica (kategorija: mleko); Nescafé (kategorija instant kafa); Nectar (kategorija voćnih sokova); Minaqua (kategorija gaziranih voda); Nivea (kategorija krema za lice); Toshiba (prenosna računala); Adidas (sportska obuća); Komercijalna banka (banka); Dunav osiguranje (osiguravajuća kuća), Visa (kreditna kartica) i dr.

    Foto: Beta/AP

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE