Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Bar jednom nedeljno karticama plaća 71,3 odsto korisnika

    U Srbiji 71,3 odsto vlasnika debitnih i kreditnih kartica najmanje jednom nedeljno plaća karticom, rezultat je danas objavljenog istraživanja medjunarodne kompanije za platne kartice MasterCard.

    Kako se navodi u istraživanja Master Index, koje koje MasterCard sprovodi svake godine, 77 odsto aktivnih korisnika kartica u Srbiji smatra da je brzina plaćanja bitna, a 58 odsto ispitanika ističe brzinu plaćanja kao nešto što bi ih u najvećoj meri podstaklo da ćešće plaćaju karticama.

    Da gradjani Srbije idu u korak sa savremenim trendovima u plaćanjima pokazuje, kako se istiće, ćinjenica da bi 48,9 odsto ispitanika želelo da koristi mobilni telefon za beskontaktno plaćanje, 24,2 odsto bi želelo da plaća preko ručnog sata, 11,2 koristeći privesak za ključeve, a 7,9 odsto bi koristilo platni stiker.

    U odnosu na prethodnu godinu je uvećan procenat korisnika kartica koji su zainteresovani za beskontaktno plaćanje, navodi se u istraživanju MasterCard i napomnije da master kartice za beskonaktno plaćanje PayPass u Srbiji trenutno nude četiri banke, dok jedna u pondi ima PayPass platni stiker.

    Na prvom mestu gde bi korisnici iz Srbije žele da koriste beskontaktno plaćanje su, prema istraživanju, supermarketi, koje je odabralo 72,2 odsto korisnika. Nakon toga slede benzinske pumpe koje je izabralo 48,2 ispitaniia i restorani i kafići, sa 35 odsto.

    Gradjani Srbije želeli bi plaćaju PayPass karticama i stikerima u sredstvima javnog prevoza (20,5 odsto) i na kioscima (16,5 odsto), odnosno na mestima gde je brzina plaćanja od velike važnosti, navodi se u istraživanju "Master Index Srbija".

    Za sada se u Srbiji PayPass kartice nalaze u ponudi Banke Intesa, Eurobank, UniCredit banke i Komercijalne banke“, dok AIK banka nudi beskontaktni PayPass platni stiker.

    "Master Index Srbija" je godišnje istraživanje kompanije MasterCard Evropa (MasterCard) Europe ima za cilj profilisanje korisnika platnih kartica i prvi put u Srbiji je sprovedeno u martu 2009. godine.

    To istraživanje, kako se istiće, pruža uvid u izbor i navike korisnika platnih kartica u Srbiji, kao i u njihovo vidjenje lične finansijske situacije.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE