Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Njega slušaju milioni: Šta Tony Robbins kaže o životu i promenama?

    Tony Robbins je čovek čija je predavanja do sada čulo preko četiri miliona ljudi. Učenik je čuvenog Jima Rohna, piše, motivacioni je govornik i bije ga glas da ljudima menja živote. Trenutno je najtraženiji životni savetnik, piše za Times, Forbes, Newsweek, Businessweek, Vanity Fair, GQ, Life, porodičan je čovek i pobednik u borbi sa moždanim tumorom koji mu je dijagnostikovan pre petnaest godina.  

    Veoma često Tony Robbins priča i piše o strahovima, promenama, bogatstvu i uspehu, ali pre svega navodi sedam koraka do željenog života. Ovo su njegova uputstva koja je utvrdio nakon višegodišnjeg rada sa ljudima, srećnim i nesrećnim, uspešnim i neupešnim, bogatim i ljudima na ivici egzistencije.

    Kada biste stali ispred Tony Robbinsa sa pitanjem ’Kako da promenim svoj život?’, rekao bi vam:

    Nemojte nikada živeti na ’ničijoj zemlji’ (to je ’zemlja’ u kojoj niste baš srećni). Nikada pasivno ne prihvatajte situacije i pojave koje vam se nađu na putu. Vozite svoj život ka onome što želite.

    Na sve u životu gledajte realnim očima – gledajte stvari kakve su, ne kao da su lošije od toga. Zatim ih gledajte kao da su bolje nego realno što su i tada odlučite kako ćete ih dalje gledati.

    Nikada ne izbegavajte neuspeh. Izuzetno je važno da prolazite kroz teškoće jer samo ćete tako biti psihološki jači sa jakim karakterom.

    Nikada se ne fokusirajte samo na uspeh i dostignuća. To vam nije garant da ćete biti srećni, a ćete živeti u ljubavi i životom sa smislom. Morate se fokusirati na osećaj ispunjenja šta god da radite.

    Konačno se odlučite za šta ćete se boriti, a za šta nećete, čemu ste privrženi, a čemu ne. Moć leži u ovako jasno i precizno postavljenim stvarima.

    Preuzimajte ’masivne’ akcije. Morate imati volju da radite i ono što ne volite da radite. Takve akcije će sazidati pokretačku snagu koja vam treba.

    Posmatrajte i beležite šta je to što za vas ’radi’, a šta to ’ne radi’. Kad nešto ’ne radi’, promenite pristup i menjajte sve dok ne dođete do toga što želite, šta god to bilo.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE