Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Sofisticirane strategije nisu rezervisane samo za velike kompanije

    Najnovija istraživanja kažu da sve veći broj malih preduzeća koristi društvene mreže. Ali postavlja se pitanje da li društvene mreže zadovoljavaju potrebe ovih preduzeća.

     

    Sofisticirane strategije nastupa na društvenim medijima nisu više rezervisane samo za kompanije koje imaju velike marketnig budžete. Gotovo polovina od 1.200 vlasnika malih preduzeća na području SAD-a koja su učestvovala u istraživanju Mante, online mreže malih preduzeća,  kažu da su ove godine posvetili više vremena za ažuriranje društvenih mreža.

    Četvrtina ispitanika u ovom kvartalu planira da iz svojih budžeta izdvoji više za društvene medije i online marketing. U Srbiji je situacija nešto drugačija. U online oglašavanje na našim prostorima ne investira gotovo 60 odsto ispitanika Digital Safari istraživanja, dok čak 42.6% onih koji investiraju kažu da su te investicije značajno manje u odnosu na investicije u tradicionalne tipove oglašavanja.

    Neki izazovi još uvek postoje. Oko 20 odsto kompanija koje su učestvovale u istraživanju navode da imaju problema sa obezbeđivanjem sadržaja neophodnog za redovno ažuriranje Facebook profila. Za deset odsto kompanije najviše muke stvara LinkedIn, s obzirom da su ovu profesionalnu mrežu naveli kao najtežu za navigaciju.

    Direktorka online mreže malih preduzeća Manta, Pam Springer, kaže da sve veći broj kompanija na društvenim mrežama vidi kao dobar znak, a oni koji su razočarani ’možda ne koriste društvene mreže kako bi istakli svoje najveće prednosti ili možda ne vrše precizna merenja rezultata’.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE