Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Novi Pazar: Direktor bolnice prima nezadovoljne pacijente

    Za nepuna dva meseca u Opštoj bolnici u Novom Pazaru pokrenut je diciplinski postupak protiv šest lekara i 16 medicinskih sestara na čiji rad i ponašanje su se pacijenti požalili direktoru ove zdravstvene ustanove dr Mirsadu Đerleku. Jedan lekar privremeno je suspendovan, a izrečeno je i nekoliko novčanih kazni.

    Nezadovoljne pacijente direktor Đerlek prima svakog utorka od 12 do 14 časova, a svoje „predstavke“ mogu da ostave u posebne ormariće raspoređedne po svim odeljenjima ove zdravstvene ustanove.

    – Svakog nezadovoljnog pacijenta pažljivo saslušam, a svaku žalbu ubačenu u neki od ormarića obavezno pročitam i sa mojim stručnim timom razmotrim – kaže dr Đerlek.

    – Ako ima elemenata prekoračenja radnih obaveza i lošeg ponašanja lekara i drugog zdravstvenog osoblja ili zloupotrebe službenog položaja, odmah preduzimamo odgovarajuće mere. Pacijenti se najviše žale na dugo čekanje, neadekvatan pregled i na nekorektno često i drsko ponašanje zdravstvenih radnika – kaže direktor.

    – Nije nam cilj da kažnjavao lekare i medicinske sestre već da uspostavimo dobre odnose između njih i pacijenata. Svi mi koji smo se opredelili za lekarski i zdravstveni poziv treba uvek da imamo na umu pacijenta. Uostalom, zbog njih smo se školovali i zbog njih radimo ovaj posao.

    Ti ljudi treba da znaju da nisu zaboravljeni i zapostavljeni i da, ako osete nepravdu, imaju kome da se požale. Dolaze svakog utorka, nekada je red ispred moje kancelarije, mnogo je i „predstavki“ u ormarićima…

    Ali nadam se da će ih biti sve manje, i već ih je manje, jer se i ponašanje zdravstvenog osoblja, svesnog da je stalno „pod lupom“, menja nabolje, što nam je i cilj – kaže dr Đerlek.

    On objašnjava da ni lekarima i medicinskim sestrama nije lako, jer su mnogi od njih preopterećeni, plate su im male, na posao dolaze puni briga, a susreću se sa, zbog bolesti i krize u društvu, takođe zabrinutim i nervoznim pacijentima. Sve to moraju da izdrže, jer se bave pozivom koji „ne dozvoljava ni umor, ni nervozu“.

     

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE