Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Pokretačka snaga domaćeg poslovanja

    Piše: Dr Borislav Miljanović, Represent System

    Srpska asocijacija menadžera je početkom ove nedelje po prvi put dodelila godišnje nagrade najboljim poslodavcima, menadžerima i institucijama za obrazovanje i usavršavanje menadžerskog kadra. Imao sam izuzetnu čast da budem među nagrađenima u kategoriji Najbolji menadžer, ali i neuobičajeno zadovoljstvo da se nakon petnaest godina ponovo okušam u ulozi voditelja programa i domaćina večeri. Kao i vožnja bicikla, jednom dobro naučena veština se teško zaboravlja, i uvek je dobar osećaj podsetiti se te istine. Međutim, još je bolje kada se toga setite iste večeri u kojoj vas nagrađuju u domenu sadašnje profesije i nekih drugačijih, a opet, dobro savladanih veština.

    Među nagrađenima u svim kategorijama su ugledni menadžeri i predstavnici kompanija iz različitih oblasti domaćeg poslovanja, i siguran sam da svima njima, kao i meni, posebno imponuje činjenica da su priznanja dodeljenja po izboru članova udruženja najuspešnijih srpskih menadžera. To su upravo pravi ljudi za taj zadatak, i jedini koji su kompententni da ocene kako se ko bori sa izazovima domaćeg poslovnog okruženja, i koliko uspeva da doprinese razvoju svoje industrije i njenom približavanju svetskim standardima.

    Moram da istaknem da mi je naročito drago što su u kategoriji Najboljih menadžera nagrađeni još i Veran Matić, predsednik borda direktora B92 i dobitnik prve nagrade, kao i drugoplasirani Vladan Živanović, izvršni direkor SAGA-e. Zar ne govori dosta to što smo svi zajedno predstavnici različitih oblasti koje su na ovaj ili onaj način deo širokog spektra komunikacijskih delatnosti? To još jednom dokazuje da komunikacijsko tržište godinama unazad jeste jedan od retkih segmenata srpskog poslovanja koji kontinuirano demonstrira kako se od velikog potencijala prave konkretni i uspešni rezultati.

    A kako se to radi? Tako što, osim velike posvećenosti i dosta rada, kao i mnogo znanja i kvalitetnih saradnika, imate i dovoljno hrabrosti da primenite nova rešenja i pokrenete nove inicijative i pre nego što stare pokažu svoje mane. Svi smo mi u istoj ekonomiji i u istim pravnom okviru koji na različite načine određuju opštu poslovnu klimu, ali svako na sebe mora da preuzme odgovornost i za svoje neuspehe, podjednako kao i za uspehe. O tome mogu da govorim direktno iz primera grupacija agencija koje čine Represent System. Agencija Represent Communications je ovu godinu započela riskantnim potezom potpunog rebrendiranja, a završila je kao najuspešnija domaća PR agencija. To je postignuto upravo zahvaljujući pravovremenom unapređenju postojećih i uvođenju novih usluga iz oblasti interne komunikacije, kao i istraživanja reputacije. Na taj način su već spremljeni odgovori na potrebe koje domaće tržište tek razvija. Nastavilo se uspešno profilisanje agencije Represent Communications u Crnoj Gori, a kao odgovor na najnovije digitalne trendove koji nas, srećom, ne zaobilaze, u saradnji sa našim izraelskim partnerima je oformljen i D-kit, specijalizovana agencija za digitalnu komunikaciju i online oglašavanje. Dakle, mi ne čekamo bolje uslove i bolja vremena, mi radimo sve što je u našoj moći da ih stvorimo.

    To je način na koji godinama opravdavamo poverenje naših klijenata i gradimo reputaciju pouzdanih poslovnih partnera. Znanje je naša vodilja, a osnovni kvalitet odlučnost da radimo na sebi i razvoju sopstvenih kapaciteta. Samo oni koji su uvek spremni da svakom poslu priđu na kreativan i inovativan način mogu da očekuju uspeh, i to je jedina konstanta modernog poslovanja, bez obzira na ekonomske okolnosti, na zemlju, region ili kontinent. Samo ovakvim pristupom možemo da napredujemo, da izazove pretvaramo u prilike, a rezultate u nagrade, i to mora da bude osnovna pokretačka snaga domaćeg poslovanja.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE