Kako da budete bolji u svom poslu u 2013.
U nekim prethodnim tekstovima prenosili smo vam koja će to zanimanja biti tražena u sledećoj godini, ko će biti najbolji poslodavci sledeće godine, ali i o tome kako bi u 2013.godini zaposleni trebao da se ponaša i radi na radnom mestu.
U tekstu Četiri poslovne veštine koje ćete morati da imate u 2013. koji smo nedavno objavili govorilo se o tome šta se očekuje od zaposlenog u sledećoj godini, a u ovom novom tekstu koji pišu stručnjaci iz magazina Forbes, prenosimo vam savete kako da budete bolji u svom poslu u novoj godini.
Kao prvo, Forbes predlaže da predvidite potrebe vašeg odeljenja, jer poznavanjem tih potreba, naći ćete i načine kako da se unapredi i sam posao. Oni predlažu i da u 2013. bolje upoznate svog šefa i to ne u smislu da budete prijatelji sa njim, već u smislu da, „što više komunicirate sa njim, to će biti bolje po vas.“
Stručnjaci smatraju da je veoma važno kako se odnosite i koliko ste uvereni u uspeh svog posla, kao i koliko se bavite svojom industrijom i koliko usvajate promene u istoj. Samopouzdanje vezano za posao kojim se bavite od izrazite je važnosti, jer vaš pozitivni stav može se videti na svakom koraku. Važno je stalno se informisati o promenama u svojoj industriji i pratiti sve najnovije vesti iz iste, kako bi razmenjivali informacije sa svojim kolegama, klijentima i slično. Takođe, jako je bitno da investirate u svoje obrazovanje, bez obzira što mislite da ste „već sve naučili“.
Koncentrišite se na rešavanje problema, a ne na sam problem, postavljajte prava pitanja, a ako imate neke nedoumice u vezi posla, u svojoj firmi pronađite mentora koji će vam pomoći.
U 2013. kako bi bolje radili, moraćete da radite pametnije, ali ne i previše. Kod ovoga je bitno da ne postavljate neke nerealne ciljeve u sledećoj godini. Stručnjaci smatraju da je uspeh ako ostvarite 75 odsto zacrtanih ciljeva.
Stručnjaci za Forbes zaključuju da zaposleni u sledećoj godini moraju da pokažu svoju posvećenost, odgovornost, mogućnosti i potencijal koje će biti prepoznate od strane najodgovornijih ljudi u kompanijama, kako bi evaluacije zaposlenih na kraju 2013.godine „protekle bez ikakvih problema“.
Pripremio: M.M.
Foto: www.designbuildsource.com.au