
Kratak kurs govora tela: Kako to? Nije lepa, a ima gomilu udvarača
Većina veruje da je fizički izgled ključ za privlačenje potencijalnog partnera. Ovo nije tačno. Ovo su nam nametnuli televizija, filmovi, časopisi koji promovišu ekstremno lepe žene koje ćete retko videti na ulici ili u supermarketu. To nam je nametnut standard koji nema veze sa realnim životom.
Istraživanja pokazuju da muškarce privlače žene detinjih crta lica (za razliku od žena kojima su privlačniji muškarci izraženog čela, naglašenog nosa i jake vilice, koji imaju crte lica odrasle osobe). Muškarce privlači žensko telo koje im pokazuje reproduktivnu sposobnost i seksualnu raspoloživost, atletsku spremnost da uspešno reprodukuje njegove gene.
Ovakve crte ženskog lica – mali nos, krupne oči, pune usne i obrazi, kod jačeg pola pobuđuju očinska, zaštitnička osećanja. Jači pol želi da se oseća jačim. I, onda, upalite televizor i na reklamama vidite upravo ovakva ženska lica. Slatka i jedra.
Ali, u praksi se dešava da, iako ih majka priroda i roditelji nisu obdarili crtama lica poželjnim za muški rod, žene koje nisu lepe lepak su za muškarce. To je dobra vest, naravno, jer nije svaka dama još neotkriveni fotomodel i lice za naslovnu stranu. Samo, pitanje je kako ženama koje nemaju za muškarce prihvatljivu lepotu uspeva da oko sebe imaju toliko udvarača? U čemu je trik?
Drage dame, ako želite da postanete predmet muške želje, to možete da naučite. Lepota jeste prednost, ali je važnije da signalizirate da biste mogle da budete dostupne. Muškarce pre privlačite znacima da ste dostupne nego fizičkom privlačnošću. Možda je za savremenu ženu poražavajuće da je muškarac inicijalno želi zbog njenog izgleda i dostupnosti, a ne zbog intelekta, kulinarskih veština, majčinskih ili zato što svira klavir. Ali, stanje u praksi je takvo i to od kada je sveta i veka i nema promene ni u našem veku. Muškarac 21.veka od lepše polovine traži isto što i njegovi prapreci.
Da bi on imao prilike da vas upozna, morate ga privući. Psiholozi Barbara i Alan Piz slikovito su opisali kako žena treba da razmišlja i radi:
„Kada idete na pecanje, na udicu kao mamac stavljate ribama omiljenu hranu, a ne vama. Da li ste ikada probali crviće? Verovatno se grozite od same pomisli, a za ribe su mali, sluzavi crvići prava poslastica i ne mogu im odoleti.“
Muškarci se dele u tri grupe.
U drugoj grupi su muškarci koji ne mogu da odole ženskim grudima. Otuda majstorije plastične hirurgije uvećanja grudi ili čudesni vonderbra koji su poslednjih decenija hit. Dekolte je uvek adut iako on ističe grudi koje su, ništa više do masno tkivo koje im daje okrugao oblik i nema nikakve veze sa proizvodnjom mleka. Jedno je tačno i dokazano – muškarci su ludi za razdeljkom, bilo da su u pitanju grudi ili zadnjica. Da li znate da su rađeni testovi koji su dokazali da muškarci ne umeju čak ni da razlikuju ova dva razdeljka? (ponuđene su im fotografije razdeljaka, samo razdeljaka, i nisu znali koji je deo tela u pitanju!)
I treća grupa ima za fetiš ženske noge. Kad devojčica uđe u pubertet, njene se noge naglo izdužuju, što je rukovođeno hormonima, i ona tako šalje muškarcima signal da postaje žena spremna da donosi decu na svet. Tajna uspešnih fotomodela je da su njihove noge zadržale tinejdžersku dužinu, što je muškom rodu veoma seksi. Muškarci više vole zaobljenije i punije noge od onih tankih i mišićavih, jer od svoje partnerke ne traže da zaigra u fudbalskoj reprezentaciji. Žele da noge naglase razliku između muških i ženskih.
Zato, štikle su obavezne jer izdužuju noge, zatežu ih, uvijaju leđa i tako ističu i zadnji trap i izbacuju grudi. Ima li boljeg saradnika za ženu?
M.P.