Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Alma Media novi vlasnik 25% udela u Infostudu

    Internacionalna korporacija Alma Media, poreklom iz Finske, novi je vlasnik 25% udela u kompaniji Infostud iz Subotice, koji je do sada bio u vlasništvu britanske Daily Mail grupacije.

    Do promene u vlasničkoj strukturi došlo je usled namere Britanaca da delimično promene svoju delatnost, povuku se iz Centralne i Jugoistočne Evrope i svoje poslovanje preusmere ka tržištu SAD-a i Indiji.U vlasništvu osnivača Infostuda, koji nastavlja da vodi kompaniju, ostaje 75% vlasništva kompanije .

    Alma Media je najveća medijska koorporacija u Finskoj, specijalizovana za onlajn medije, štampu i druge internet servise. Posluje u više zemalja Severne i Centralne Evrope, a od sada će, nakon kupovine od Daily Mail-a, biti prisutna i u Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Slovačkoj i Srbiji, što je čini jednom od najvećih internet grupacija u Evropi. Naime, osim udela vlasništva u Infostudu, Alma media je otkupila i vlasništvo Dejli Mejla u vodećim sajtovima za zapošljavanje u ovim zemljama.

    U vlasništvu ove finske koorporacije nalaze se i vodeći sajtovi za zapošljavanje u Češkoj, Litvaniji, Letoniji i Estoniji, najpopularniji sajtovi za nekretnine i prodaju automobila u Finskoj, za oglašavanje teretnih vozila i radnih mašina na globalnom nivou. Vlasnici su još nekoliko vodećih sajtova u Finskoj kao i Baltičke novinske agencije.

    Prema rečima direktorke Infostuda, Branislave Gajić Stanojević, saradnja sa finskom grupacijom novi je izazov za zaposlene u ovoj kompaniji.

    „Imajući u vidu jako prisustvo i posvećenost Alma Medie svetu internet biznisa, radujemo se novom partnerstvu i verujemo da će ono biti obostrano korisno. Sada postajemo deo još veće evropske onlajn grupacije. Osim toga, drago nam je što se vizija biznisa i poslovne vrednosti koje imamo mi u Infostudu i koje ima Alma Media, generalno poklapaju. To daje dobru bazu za naš dalji razvoj i verujemo da ćemo ostvariti lepu saradnju, kakvu smo imali i sa Daily Mail-om do sada. Fokus našeg poslovanja i dalje će ostati oblast zapošljavanja, automobilizma, obrazovanja i turizma, s tim da nadalje, osim već postojeće grupe partnerskih sajtova u regionu i u Slovačkoj, možemo da delimo znanje i sa kolegama iz nordijskih zemalja, što je za nas najveća vrednost“, izjavila je Branislava Gajić Stanojević.

    Viši potpredsednik korporacije Alma Media, Raimo Makila, rekao je ovom prilikom da je veoma zadovoljan zbog partnerstva sa kompanijom Infostud.

    „Infostud je razvio veoma uspešne biznis modele u Srbiji, a zaposleni u ovoj kompaniji poseduju veliko znanje, kako o internet poslovanju, tako i o oblastima u kojima posluju. Imajući sve ovo u vidu i poznajući istoriju naše dve kompanije, siguran sam da ćemo razviti uspešno partnerstvo kojim će biti zadovoljne obe strane“, rekao je Raimo Makila.

    Kada je reč o Daily Mail -u, prodajom svih svojih onlajn i oflajn biznisa u Evropi, osim sajtova za zapošljavanje u Velikoj Britaniji, ova grupacija će se na dalje fokusirati na tzv. poslovnu inteligenciju, odnosno na pružanje informacija potrebnih za strateško odlučivanje.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE