Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kursevima kuvanja protiv krize u Grčkoj

    U vreme dužničke krize u grčkom turizmu na značaju dobijaju programi za promovisanje etičkog i održivog ekoturizma u kombinaciji sa učenjem o organskoj hrani jedinstvenog kvaliteta i ukusa, ili tek uživanje u posetama prirodi, kao alternativni zimski odmor.

    U tome kako pišu atinski mediji, prednjači najveće grčko ostrvo Krit.

    U odmaralištu „Eleonas agroturizam“ i tradicionalnom selu „Vamos“ na jugu Krita, gosti mogu pohađati časove kulinarstva i naučiti tajne jedne od najzdravijih kuhinja u svetu, posetiti vinarije i posmatrati ili učestvovati u branju maslina, kao i u „Putu kritske spore hrane“.

    Tokom sedmodnevnog aranžmana koji ide od 1.490 evra po osobi, turisti mogu naučiti kako se peče lokalni aperitiv rakija i ići na ture degustacije, piše atinski dnevnik Katimerini.

    U „Eleonas agroturizmu“ u selu Zaros, na padinama vrha Psiloritis, jesenja i deo zimske sezone biće relativno prometni, budući da su programi „Prozivedeno na Kritu“, koji obuhvataju kurseve kuvanja i berbe maslina, pokrenuti krajem oktobra i trajaće do marta 2013.

    Posetioci će moći da beru ruzmarin i žalfiju, kao i da skupljaju jaja u dvorištima farmi, pre okupljanja u kuhinji i pripreme poznatih jela kao što je musaka, ali i tradicionalnih lokalnih specijaliteta.

    U „Eleonasu“ su svi sastojci proizvedeni na sopstvenim farmama ili se dobavljaju iz kruga od pet kilometara.

    Kursevi kulinarstva i berbe maslina izazvali su veliko interesovanje, pa su već primljene rezervacije zainteresovanih iz Francuske, Holandije i Britanije.

    Kritu u korist ide i lepo vreme, budući da temperature u oktobru i novembru često dostižu i 25 stepeni Celzijusivih.

    „Kriza je proizvela nešto pozitivno na ostrvu. Svi veliki proizvođači maslina sada standardizuju proizvodnju, čime ona postaje još konkurentnija i kvalitetnija, i svi počinju da izvoze, pošto sada postoje standardi“, navodi Manolis Saridakis iz „Eleonasa“.

    Inicijativa iz „Eleonasa“ imaće pozitivan efekat i na širu lokalnu zajednicu, smatra Saridakis.

    Gosti koji posećuju poznate vinarije, recimo, takođe imaju priliku da prošetaju lokalnim pijacama, gde tradicionalne suvenire uveliko smenjuju kulinarski proizvodi, koji pronalaze put i do globalnih tržišta.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE