Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kako iskoristiti moć društvenih medija?

    Najnovija istraživanja sugerišu da slika vredi mnogo više od hiljadu reči kada je u pitanju jačanje brenda vaše kompanije.

    U okviru društvenih medija postoji jak trend vizuelne komunikacije. Istraživanja pokazuju da žene na društvenim mrežama kod svojih prijatelja najviše uživaju u fotografijama, dok muškarci u vrh liste stvari u kojima uživaju na društvenim mrežama svrstavaju video klipove, linkove i šale.

    Prema rezultatima čak 44 odsto ispitanika ostvariće veću stopu angažovanosti sa brendom ili proizodom ukoliko je postovana fotografija. Slike su postale jedan od najboljih de facto modela sortiranja i razumevanja ogromne količine količine informacije koje čovek svakodnevno prima. Izuzetak nisu ni novinski tekstovi, pa tako Forbes piše da beleže značajno veći broj repostovanja i pregleda ukoliko su članci propraćeni zanimljivim relevantnim fotografijama.

    Ključ društevnih medija je vizuelna stimulacija. Postovi na Facebooku u vidu fotografija obezbeđuju više interakcije nego bilo koje druge vrste poruka. Modni dizajneri stoga Facebook i Pinterest smatraju centralnim delom svojih online marketing planova.

    Bez obzira na delatnost, ako želite da iskoristite snagu društvenih medija, današnje tržište diktira vizuelnu komunikaciju.

    I.M.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE