Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Pet grešaka koje kompanije prave na Facebooku

    Upravljanje Facebook stranicom iziskuje mnogo truda i rada kako bi se ostvarili ciljevi koji se žele postići kroz društvene medije, a osim toga potrebno je biti i vrlo oprezan kako se ne bi naštetilo reputaciji same kompanije.

    Američki investitor i poduzetnik Skot Levi Levy za portal Entrepreneur navodi pet opasnih grešaka na koje bi svakako trebalo obratiti pažnju prilikom komunikacije s klijentima putem najveće društvene mreže, prenosi Poslovni dnevnik.

    1. Zapostavljanje Facebook stranice

    Ako ste već otvorili profil kompanije na Facebooku, onda morate biti aktivni ukoliko želite postići svoje ciljeve na toj društvenoj mreži. Neaktivnost i neobjavljivanje postova moglo bi dovesti do pada broja fanova. Stoga je potrebno objavljivati zanimljiv sadržaj, ne samo da biste zadržali postojeće, već da bi privukli i nove korisnike.

    2. Nepoštovanje pravila

    Na Facebooku postoje pravila korišćenja koja se trebaju poštovati i ne možete raditi što god vam se prohte. U suprotnom, Facebook vam može ograničiti pristup ili čak izbrisati korisnički račun. U tom slučaju, to se ne bi baš pozitivno odrazilo na reputaciju vašeg brenda, ali ni kompanije u celini, upozorava Levi.

    3. Agresivno oglašavanje

    Ranije je navedeno kako je nužno biti aktivan i informisati korisnike o svim pogodnostima koje se nude. Ali nemojte preterati i dopustiti da se to pretvori u agresivno oglašavanje vlastitih proizvoda. Naime, zasipanje korisnika jeftinim oglasima, popustima i sličnim stvarima moglo bi ih odbiti i dovesti do neželjenih efekata. Prenosite svojim fanovima stručno znanje i korisne informacije, ali nemojte biti ‘spammer’. Ukoliko želite predstaviti neke novitete, budite kreativni, originalni i zanimljivi, savetuje Levi.

    4. Pogrešne osobe upravljaju stranicom

    Činjenica da postoje osobe koje se bave tačno tim poslom, dakle ‘upravljanjem profila kompanije na društvenim mrežama’, već govori dovoljno sama za sebe. Community menadžment postaje sve popularniji pa ne bi bilo loše angažovati stručnjaka da upravlja vašim profilom na Facebooku. Osoba koja upravlja Facebook stranicom morala bi biti upoznata sa samim brendom i kompanijom i poslovnom strategijom kako bi korisnicima mogla pružati verodostojne infomacije.

    5. Ignorisanje korisnika

    Facebook fanovi mogli bi postati najveći obožavaoci vašeg brenda, ali samo ako znate kako s njima da komunicirate. S druge strane, mogu postati i najžešći kritičari ukoliko ih ignorišete. Stoga treba odgovoriti korisniku na svako pitanje, odnosno komentar i pružiti mu informacije koje očekuje.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE