
Financial Times prvi put ima više digitalnih od pretplatnika štampanog izdanja
Financial Times je krajem jula po prvi puta premašio broj digitalnih pretplatnika u odnosu na preplatnike štampanog izdanja.
Na taj način je jedan od najpoznatijih svetskih medija postigao cilj s kojim su, poput The New York Timesa i drugih medija koji su uveli digitalnu pretplatu, dostigli planirani cilj a to je da im digitalni pretplatnici premaše klasične.
Financial Times sada ima 300.000 odnosno 31 odsto više pretplatnika digitalnog izdanja nego godinu ranije, objavio je izdavač novina Pearson Plc.
Ukupan tiraž, uključujući i štampano izdanje, iznosi skoro 600.000. Kako je rekao glavni izvršni direktor Financial Timesa Džon Riding u teškoj sitauciji izdavaštva cilj im je bio što više povećati prihode od digitalnog i mobilnog izdanja novina kako bi se nadoknadiio manjak prihoda od oglašavanja.
Financial Times jedno je od prvih velikih novinskih izdanja koji je ponudio digitalnu pretplatu, deo članaka je besplatan dok je potpuni pristup svim člancima moguć samo uz pretplatu. Sličan model ima i New York Times koji je u ponudi od prošle godine.
NYT je imao godišnji rast on line pretplatnika za 81 odsto pa sada ima 509 hiljada pretplatnika, dok je broj pretplatnika štampanog izdanja 773.731. Wall Street Journal ima 1,57 miliona pretplatnika štampanog izdanja i 552.228 digitalnog.