OMV prvi put među top 10 brendova
Austrijski naftni koncern OMV našao se po prvi put među prvih deset najvrednijih brendova Austrije, na listi na čijem je čelu „Red Bul“.
Najnovija studija brendova Evropskog instituta za brendove pokazuje da je „Red Bul“ izgradio prednost kao najvredniji brend u Austriji.
Po prvi put OMV je dospeo među prvih deset brendova zemlje sa tržišnom vrednošću od 1,2 milijardi evra, a istovremeno je iz te grupe ispao osiguravajući koncern „Viena Inšurens grup“ (VIG).
Ukupno gledano se vrednost deset najskupljih austrijskih brendova smanjio u poređenju sa prošlom godinom za oko jednu milijardu evra na 32,7 milijarde evra.
Najveće smanjenje vrednosti pretrpeli su „Telekom Austrija/A1“, Rajfajzen i Erste bank sa po 600 do 700 miliona evra smanjenja vrednosti.
Telekom Austrija se nalazi na trećem mestu rang liste sa 2,92 milijardi evra tržišne vrednosti, zatim slede „Novomatik“ , Rajfajzen, Kazinos Austria , Špar, Austrijske železnice, OeBB, Erste bank i OMV.