
Na digitalno oglašavanje u Srbiji u 2011. potrošeno 12 miliona evra
Interactive Advertising Bureau (IAB) Serbia, udruženje koje se bavi pružanjem aktivne podrške rastu i razvoju tržišta digitalnog i interaktivnog marketinga, objavio je zvanični izveštaj o potrošnji na digitalno i interaktivno oglašavanje u 2011. godini (Adex 2011), prema kome je ukupna vrednost tržišta digitalnog i interaktivnog oglašavanja u 2011. godini u Srbiji procenjena na 12.210.000€.
Rast tržišta u odnosu na 2010. godinu procenjen je na 36,12%, uprkos periodu ekonomske krize koja se osetila na svim poljima. Najveći rast zabeležen je u kategoriji display oglašavanja (54%), čime ovaj segment doprinosti ukupnoj vrednosti tržišta u 2011. sa 57%.
Pored display oglašavanja, veliki rast je zabeležilo i oglašavanje na internet pretraživačima ili search-engine marketing (36%), od kojih apsolutnu dominaciju na Srpskom tržištu ima pretraživač Google.
Tržište mobilnog oglašavanja u 2011. se procenjuje na samo 50.000€, a njegov dalji rast, koji se opravdano očekuje zbog velike popularnosti smart telefona, biće praćen budućim Adex istraživanjima.