Srbiji je neophodan turistički brend

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Srbiji je neophodan turistički brend

    Brendiranje Srbije kao turističke destinacije postaje sve neophodnije, ali na to treba ići paralelno sa razvojem ostalih neophodnih preduslova, pre svega sa razvojem bazične infrastrukutre, istakla je pomoćnik u Ministarstvu ekonomije i regionalnog razvoja Renata Pindžo.

    Pindžo je na Međunrodnoj brend konferenciji na temu “Turizam, progresivni brend regiona”, kazala da je brend svojevrsno obećanje koje treba da bude relevantno i održivo. 
     

    “Brend mora biti jednostavan, jer je on sidro za koje se potrošač hvata kada razmišlja o nekoj robnoj marki ili turističkoj destinaciji”, objasnila je Pindžo. Zato, kako je istakla, ukoliko se obeća nešto što nije realno, gubitak je daleko veći nego da brendiranja nije ni bilo, dodavši da je za bredniranje Srbije kao turističke destinacije neophodan razvoj svi ostalih preduslova. 
     

    Direktor Kongresnog biroa Srbije Miloš Milovanović je kazao da brendiranje društva zavisi od toga šta to društvo pravi i koji je njegov doprinos globalnom svetu. 

    “Da bi brendirali svoju destinaciju bilo bi dobro da svoje napore u turizmu usmerimo na nešto što je dobro, ali i da se povežemo sa okolnim zemljama”, kazao je Milovanović. Govoreći o kongresnom turizmu, Milovanović je podsetio da je Srbija sa 72. došla na 42. poziciju na svetskoj rang listi. 

    “Iz treće lige kongresnih destinacija došli smo do vrha druge lige, gde se još nalaze Hrvatska, Slovenija, Estonija i Rumunija. Prvu ligu čine velike ili bogate zemlje ili zemlje koje imaju dosta regionalnih skupova i konferencija i koje se međusobno dobro organizuju i brendiraju, kao što su Skandinavija ili Baltičke zemlje”, objasnio je Milovanović. On je takođe istakao da je prošlo vreme brošura i klasičnih turističkih materijala, jer ulazimo u digitalnu eru. 

    “Zato smo u Kongresnim birou napravili prvu mobilnu aplikaciju za kongresni biznis u Evropi, ali i nekoliko igrica za socijalne mreže kako bi mlađe populacije upoznale sa destinacijom”, istakao je Milovanović. 

    Prema njegovim rečima, to su sve samo početni koraci, ali je potrebno misliti na savremenog korisnika koji je odrastao u digitalnom svetu i koji razmišlja na jedan potpuno drugačiji način nego što je bilo do sada.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE