Prodaja luksuznih automobila u Srbiji sve bolja

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Prodaja luksuznih automobila u Srbiji sve bolja

    Prodaja luksuznih automobila u Srbiji dobro ide uprkos generalnom padu tržišta od oko 30 odsto u ovoj godini.
     
    Generalni direktor “Delta motorsa” Nemanja Lazić kaže da je za srpsko tržište automobila prošla godina bila loša, a da je ova još gora, s tim što se to ne odnosi na tzv. premijum segment navodeći da BMW i Honda ostvaruju rast od 10 odsto u odnosu na isti period lane. Lazić je kazao da razlog suprotnog trenda u prodaji vozila u premijum segmentu (Mercedes, BMW, Audi…) treba tražiti pre svega u organizovanosti kompanija i kvalitetu proizvoda.

    Prema nekim procenama, u poslednjih sedam meseci tržišta u Evropi beleže pad, a najdrastičniji primeri su italijansko sa padom u martu od 27, te francusko sa padom od 23 odsto u odnosu na prošlu godinu, dok je jediono ono u Nemačkoj zabeležilo mali rast.

    “Potražnja za automobilima BMW, MINI i Honda se na svetskom nivou promenila na bolje. Taj trend ide u smeru koji je uzlazan i ne postoji ni jedan razlog zašto tako ne bi bilo i u Srbiji”, naglasio je Lazić. 

    Lazić je kazao da je “Delta motors” od kraja februara prodao oko 30 novih BMW “trojki” šeste generacije.  “Mislim da su ljudi sada bolje informisani kada je u pitanju totalni trošak održavanja nekog vozila”, rekao je Lazić istakavši da je tržište Srbije veoma specifično, jer su oni koji imaju novca za luksuzan automobil veoma zahtevni. 

    Ti automobili se, prema Laziću, više isplate jer se manje kvare i traže manje novca za održavanje. Van premijum segmenta vlada izuzetna konkurencija koja se zasniva, prema Laziću, na borbi ko će ponuditi nižu cenu, što utiče da nekeautomobilske kompanije usled nemogućnosti dugoročne i srednjoročne rentabilnosti padaju na ispitu post-prodaje i ne mogu da zadrže poverenje kupaca, kojih je sve manje. 

    Sa druge strane, kupci su sa pravom sve zahtevniji i ozbiljnu kompaniju treba da interesuje odnos sa kupcem posle prodaje, koji je kod u Srbiji dug bar četiri godine, dodao je Lazić.
     

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE