Učenička kompanija "Džinče" iz Vlasotinca pobednik AgBiz sajma

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Učenička kompanija “Džinče” iz Vlasotinca pobednik AgBiz sajma

    Učenička kompanija „Džinče“ koju čine učenici Tehničke škole iz Vlasotinca pobednik je ovogodišnjeg AgBiz sajma održanog u subotu u tržnom centru „Delta siti“. Ovi učenici su predstavili ljute papričice različitih oblika, boje i veličine, sušene po starim običajima.
     
    Posetioci AgBiz sajma imali su priliku da prisustvuju jedinstvenom događaju koji je okupio 20 učeničkih kompanija iz Srbije, Norveške i Turske koje pod okriljem svojih škola posluju u oblasti poljoprivrede. Srednjoškolci koji su „zaposleni“ u ovim kompanijama tokom školske godine razvijaju svoje preduzetničke veštine u okviru programa Dostignuća mladih u Srbiji, stiču znanja o tržišnoj ekonomiji i svoju kompaniju vode od osnivanja do izrade finansijskog izveštaja i zatvaranja kompanije. Na AgBiz sajmu su svoju kreativnost predstavili kroz raznovrsne proizvode, od prženog jezika bakalara, zelenih ekoloških jaja, makrobiotičkih kolača do ekološkog đubriva, biljnih sapuna i ukrasa od ovčije vune.
     
    Žiri u sastavu: Branislav Zlatković (Poljoprivredni fakultet u Beogradu), Istok Pavlović (FMK Singidunum), Danica Mićanović (Privredna komora Srbije), Olivera Kostić (USAID Agrobiznis projekat) i Ivana Manić-Maršićanin (PriceWaterhouseCoopers), dodelio je nagrade u još osam kategorija, i to:
     
    •    Najbolji štand – kompanija „Smile“ (Poljoprivredna škola, Kraljevo)
    •    Najbolji ukus koji ide uz dobru cenu – kompanija „Trolkokkan UB“ (Tromsoe, Norveška)
    •    Najbolji tradicionalni recept – kompanija „SP Crew“ (Tehnička škola, Novi Sad)
    •    Najbolja marketinška ideja – kompanija „Kotek“ (Poljoprivredna škola, Futog)
    •    Najbolji vegetarijanski proizvod – kompanija „Hazelnut over the world“ (Istambul, Turska)
    •    Najinovativniji proizvod – kompanija „Verde Vita“ (Poljoprivredna škola Leskovac) 
    •    Najbolji “wellness” proizvod/usluga – kompanija „Ukusi sveta“ (Zubotehnička škola, Beograd)
    •    Najbolji ekološki prihvatljiv proizvod – kompanija „Vrtlar“ (Poljoprivredna škola, Aleksinac)

    Sajam je realizovala organizacija Dostignuća mladih u Srbiji, uz saradnju i finansijsku podršku Agrobiznis projekta Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID). Dostignuća mladih u Srbiji već 10 godina sprovodi obrazovne programe iz oblasti preduzetništva u školama širom Srbije i jedna je od 123 nacionalne organizacije u okviru globalne mreže Junior Achievement Worldwide koja postoji od 1919. godine.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE