Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Inđija – novi centar šopinga na Balkanu

    Inđijski Fashion park, prvi srpski autlet centar vredan 25 miliona evra, proteže se na oko 15.000 kvadratnih metara, a biće otvoren sredinom aprila.
     

     
    U centru će biti 66 lokala elitnih svetskih proizvođača, a svečano otvaranje kapija bajkovitog zdanja nove balkanske šoping meke ujedno će značiti i novih 500 radnih mesta.
     
    Kako kaže Đura Stanić, direktor „Black Oak Development“, ne računajući završno „šminkanje“ stilski spektakularno urađenog centra, sve je spremno za otvaranje „Fashion parka“, u kojem su najpoznatiji svetski brendovi rezervisali mesto mesecima unapred.
     
    Reč je zaista o kapitalnoj investiciji, koja je, na moje veliko zadovoljstvo, za nešto više od pola godine prešla put od kamena temeljca do svečanog otvaranja, što se može smatrati pravim podvigom. Posetioci će imati priliku da brendiranu i kvalitetnu robu nabavljaju po izuzetno povoljnim uslovima u jednom centru, što je do sada bilo nezamislivo“, kaže Stanić.
     
    Dodaje da „u autletu neće biti mesta za butike i nelicencirane preprodavce, već isključivo za matične proizvođače i ovlašćene distributere“.
     
    Prema njegovim rečima, da bi funkcionisanje autleta bilo na najvišem mogućem nivou, posao operatera, koji će se brinuti o cirkulaciji i cenama robe u ponudi, poveren je čuvenoj britanskoj firmi „GVA Grimley„, koja je proteklih godina stekla sjajnu reputaciju rukovodeći najpoznatijim šoping-centrima ovog tipa u Istočnoj Evropi.
     
    „Generalno, posetioci mogu da očekuju popust u rasponu od 30 do 70 odsto, a prilikom akcija vrhunsku robu moći će da kupe za svega desetinu njene realne cene! Inače, menadžment „GVA Grimleya“ zasuo nas je komplimentima, uz konstataciju da je naš autlet jedan od najlepših i najfunkcionalnijih u ovom delu Evrope“, ističe Stanić.
     

     
    On ističe da evropska iskustva pokazuju da su autleti praktično jedini segment trgovine „imun“ na krizu, kao i da slični centri beleže rast prometa i broja posetilaca uprkos brojnim turbulencijama na tržištu. Stanić kaže da su autlet centri primamljivi kupcima u krugu od sat i po vožnje, ali da zbog nedostatka sličnog objekta i atraktivnosti „Fashion parka“ među posetiocima autleta očekuje i goste iz Bosne, Rumunije, Hrvatske i drugih okolnih zemalja.
     
    Govoreći o stilskom i konceptualnom uređenju šoping-parka, Stanić ističe da „rešenje koje je sprovedeno u delo u potpunosti odgovara kako kupcima tako i ponuđačima, imajući u vidu da nijedna od prodavnica nije favorizovana lokacijom“. „Svi lokali su praktično u jednoj ulici i svi su nadohvat ruke kupcima, bez obzira sa koje strane krenuli. Ne postoje lokacije prve, druge ili treće klase“, priča on i dodaje da će posetioci imati priliku da se okrepe i odmore u luksuzno opremljenim restoranima i kafićima.
     
    „Deo ovog autleta biće i lokali poznatog novosadskog kafića „Đardino“, čuvenog „Salaša 137″, kao i „Costa cafea“. Zaista smo se trudili da ugođaj bude potpun, a da naš autlet bude skladna celina“.
     
    Robne marke
     
    Šoping-manijake u Inđiji očekuje prava poslastica – jedan do drugih, u inđijskoj „ulici brendova“ nalaze se svetska imena kao što su „Adidas“, „Converse“, „Replay“, „Tom Taylor“, „Miss Sixty“, „Gesa“, „Nike“, „Tommy Hilfiger“, „Hugo Boss“, „Levi’s“… „Ponuđači su se zaista potrudili da ekskluzivno opreme svoje lokale, svako u svom stilu. Zanimljiv je recimo slučaj „Conversea“, koji je svoj prostor pokrio muralima sa autentičnim urbanim motivima“, kaže Stanić.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE