Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Promet Bubanj potoku opao za 20 odsto

    Promet polovnih automobila na auto pijaci u Bubanj potoku, zbog krize, opao je za 20 odsto u poslednjih godinu dana, a prodavci „polovnjaka“ na toj pijaci se žale da kriza „maksimalno utiče na kupovnu moć građana“, tako da mušterija ima sve manje iako su cene snižene.

    Na najvećoj auto pijaci u Srbiji mogu se pronaći polovni automobili, kako domaće, tako i strane proizvodnje, a cene variraju od 2.000 evra za „golf 2“ pa do 13.000 evra koliko je potrebno izdvojiti za „bentli“.

    Opel „Zafira“ iz 2001. košta 4.000 evra, BMW 320 dizel iz 2000. nudi se za 5.300 evra, a za putnički mercedes iz 2004. vlasnik traži 10.500 evra.

    Jedan od prodavaca, Slaviša Avramović, rekao je Tanjugu da već četiri nedelje bezuspešno pokušava da proda džip „Tojotu RAV 4“ za 8.900 evra, ali kupaca nema.

    I drugi anketirani prodavci žale se da po nekoliko nedelja ne mogu da prodaju svoje automobile, iako su „drastično oborili cene“, ali ni to nije dovoljno. Objašnjenje je da zbog krize „ljudi nemaju para“.

    U Bubanj potoku se takođe moze naci i dodatna oprema za automobile.

    Jedan prodavac iz Zemuna danas je prvi put izložio svoju robu na ovoj pijaci, ali i on se zali da nema kupce. Ljudi dolaze i razgledaju, ali ništa ne kupuju, jer im novac treba za „neke hitnije stvari“, kazao je taj prodavac, kod koga se komplet šrafcigera može kupiti za 100 dinara, a ključevi za odvrtanje šrafova koštaju od 100 dinara pa naviše, u zavisnosti od veličine.

    Da je kupovna moć građana zaista smanjena pokazuje i mali broj kupaca na ovoj pijaci, koji, kako kazu „samo gledaju“.

    Prema statističkim podacima, prošle godine u Srbiji registrovano je oko 2,3 miliona vozila, što je oko 150.000 više nego 2010. Iako trgovci objašnjavaju da se uglavnom kupuju polovna vozila i da je prodaja novih prepolovljena u 2011, iskustva prodavaca sa auto pijace u Bubanj potoku pokazuju da je i prodaja polovnih automobila smanjena usled ekonomske krize.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE