Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Rekonstrukcija Gazele privodi se kraju


     
    Rekonstrukcija Gazele privodi se kraju, a most i pristupne saobraćajnice biće pušteni u rad najkasnije do 15. novembra. Do kraja meseca biće završeno i asfaltiranje, pa ako vremenski uslovi dozvole, radnicima preostaje da u prvoj polovini novembra još samo postave češljeve na glavnim rasponima mosta.
     
    Trenutno radnici rade na sva tri nivoa mosta. Na površini se skida preostali asfalt, nanosi se hidroizolacija, a nakon toga ide završno asfaltiranje. Ovim tempom rada i po planu, most sa svim pristupnim saobraćajnicama biće pušten u saobraćaj do 15. novembra. Nakon toga nastavljaju se radovi ispod mosta koji neće uticati na odvijanje saobraćaja, a oni će biti gotovi početkom sledeće godine, kaže Dragan Jocić, rukovodilac stručnog nadzora.

    Za vikend je planirano asfaltiranje dela mosta ka novobeogradskoj strani, a 29, 30. i 31. oktobra biće završeno kompletno postavljanje asfalta na celom mostu.  Time će se steći uslovi da se most pusti u saobraćaj, ali moramo zameniti diletaciju, češljeve na glavnim rasponima mosta, a za to nam je potrebno petnaestak dana, u zavisnosti od vremenskih uslova, objašnjava Jocić i dodaje da na mostu trenutno radi oko 300 radnika, u tri smene.
     
    Radovi na mostu su na samom kraju, a ekipe nastavljaju sa poslovima unutar mosta. Ojačavanja čelične konstrukcije su završena, a trenutno se unutar mosta rade preduprezanja i drenažni sistem. Gazela je prvi most koji će imati ekološku drenažu, voda sa mosta neće padati direktno, već će se skupljati u jednu cev i odvoditi u kanalizaciju ili u sistem prečišćavanja.

     
     Uz ove završne radove, rešavamo i neke bitne stvari, na primer horizontalnu i vertikalnu signalizaciju. Pregovaramo i o kompletnom osvetljenju mosta, a treba rešiti i dekorativno osvetljenje, kada smo tu da sve završimo. Moramo rešiti i osvetljenje velikih stubova. U njima nema organizovanog svetla, a tu se nalaze svi mogući kablovi, pa ako se desi havarija, morate nositi lampe kako biste našli kvar. Trebalo bi i da postavimo alarme na ulaze u glavne stubove jer posle niko više neće imati vremena da se bavi Gazelom, ističe Jocić.
     
    Stručni tim koji radi na rehabilitaciji mosta predložio je idejno rešenje kako obezbediti i zaštititi most.

    Predložili smo da oko mosta podignemo ogradu. To nije velika investicija, a tako bismo fizički sprečili prilazak mostu, zaštitili ga od šaranja, provaljivanja u velike stubove i nelegalnog naseljavanja ispod mosta. Inače, na projektu rehabilitacije Gazele sarađivali su JP „Putevi Srbije“, Grad sa svojim službama, izvođači, podizvođači, služba nadzora, kao i projektanti koji su doprineli da ceo projekat bude završen u predviđenom roku i u okviru budžeta – kaže Jocić.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE