Sve spremno za 18. Golden Drum
Za manje od dva meseca 18. međunarodni advertajzing festival nove Evrope Golden Drum održaće se u Portorožu, u Sloveniji, od 5. do 8. oktobra 2011. godine.
Ovogodišnji festival, koji organizuje Slovenska oglasevalska zbornica (SOZ), uvešće mnogo noviteta: novu strukturu takmičenja, koje je otvoreno samo za 37 zemalja nove Evrope i podeljeno na dva dela pod imenom Singl kanal i Multi kanal, najmanje 14 Grand Pri nagrada, novu Virtuoso nagradu i cenjene govornike: Tonija Grejndžera, Alistera Bitija, Majkla Konrada i mnoge druge.
Nova Evropa, Novo mišljenje nije samo glavna tema 18. Golden Drum festivala, već i dugoročni izazov agencijama, oglašivačima, medijima i drugim članovima kreativne industrije. Uz novi imidž i pozicioniranje Golden Drum festivala, organizatori žele da ovogodišnji festival postave kao mesto za najkreativnije, najinovativnije i najsmelije ideje Nove Evrope.
Golden Drum festival je u prošlosti stvorio snažno ime i prepoznatljivost, postavši jedan od malobrojnih slovenačkih i međunarodno priznatih brendova. Kao međunarodni festival oglašavanja, uvek je bio podstrekač i vesnik novih ideja, što je nešto čemu i ovogodišnji festival teži. Golden Drum ostaje primarno oglašivački festival nove Evrope i jedan od najvećih evropskih oglašivačkih festivala.
Program ovogodišnjeg festivala vodiće istaknuti profesionalci poput Tonija Grejndžera, globalnog kreativnog direktora Y&R, Džona Vilijamsa, glavnog direktora odseka za digitalne medije Grey London, Pitera Šermana, direktora Odbora BBDO Europe, Alistera Bitija, šefa odseka za strateško planiranje i inovacije DDB London, EMEA, Majkla Konrada, predsednika berlinske škole kreativnog vođstva, Cirih, Eme Vilki, Gunn Report, Karpata Polata, direktora kreative, DDB Istanbul, Marka Husaka, Millward Brown, Digital Media, Vila Sansoma, Contagious i Robina van Rozena, CMO Philips, za zemlje istočne Evrope.
Tokom tradicionalnih radionica festivala Golden Drum, imaćemo priliku da slušamo eksperte poput Mikija Denehija i Stiva Henrija iz EACA Internacionalne škole advertajzinga i komunikacija (edukativna radionica), Urliha Prošela, TBWA (agencijska radionica), Tomasa Šmita, Friendly Fire (digitalna radionica), Krešimira Macana, Manjgura i Deziri Mord, Prime PR (PR radionica).
Ovogodišnji novitet je i struktura takmičenja, koje je podeljeno na dve celine: Singl kanal i Multi kanal. Ova podela odražava trenutnu praksu advertajzing agencija i prati svakodnevnu logiku stvaranja oglasa i advertajzing kampanja.
Osim Golden Drum i Silver Drum nagrada za pobednika i drugoplasiranog u kategoriji, dodeliće se još najmanje 14 Grand Pri nagrada pobednicima u 14 Golden Drum takmičarskih kategorija. Zlatna ruža cakliće se u kancelariji najbolje advertajzing agencije na ovogodišnjem Golden Drum takmičenju, dok će Zlatna mreža biti ponos i dika najuspešnije advertajzing mreže.
Ove godine ćemo uvedena je i Virtuoso nagrada za posebna dostignuća koja se dodeljuje za najbolju ilustraciju, najbolju fotografiju i najbolju kinematografiju. Takođe, Zlatni sat biće dodeljen najboljoj integrisanoj kampanji finalista iz kategorije Q, koji će svoje radove predstaviti lično na 18. Golden Drum festivalu.
Onlajn registracija za prijave i učešće je otvorena na www.goldendrum.com. Krajnji rok za prijavu je 30. avgust 2011. godine. Krajnji rok za prijavu za učešće je 6. septembar 2011.
Za više informacija, posetite www.goldendrum.com ili kontaktirajte Boruta Odlazeka, Golden Drum menadžera za komunikacije, +38630313513, borut.odlazek@goldendrum.com.