Ceo severni krak Koridora 10 biće završen do 20. avgusta

Ceo severni krak Koridora 10 na pravcu prema Horgošu biće završen 20. avgusta, a takozvani „ipsilon krak“ prema Kelebiji biće okončan do polovine oktobra, najavio je jutros ministar za infrastrukturu i energetiku Srbije Milutin Mrkonjić.

Polovinom septembra biće završen pravac od Novog Sada do Horgoša sa mostom kod Beške, rekao je Mrkonjić RTS-u.

Posle današnjeg otvaranja deonice duge 12 kilometara autoputa od Horgoša prema Novom Sadu, sukcesivno još dve deonice biće puštene u saobraćaj 1. i 10. avgusta, a poslednje dve 20. avgusta, najavio je Mrkonjić.

Most Beška biće konačno završen polovinom septembra, jer se sada obavljaju završni radovi, posle čega predstoji ispitivanje koje će trajati mesec do mesec i po dana, istakao je Mrkonjić.

Do kraja godine na Koridoru 10 biće urađeno 180 kilometara autoputa, a radiće se na 280 kilometara i možda samo 50 kilometara neće još biti otvoreni radovi, objasnio je ministar.

Mrkonjić je istakao da su rokovi za završetak svih tih deonica dve godine i ukoliko tenderi za dve deonice budu raspisani u toku leta, a on pretpostavlja da će biti raspisani do 1. septembra, onda bi svi poslovi bili završeni do sredine iduće, odnosno do 2013. godine.

Na Koridoru 10, danas će biti pušteno u saobraćaj još 12 kilometara autoputa od Horgoša prema Novom Sadu tako da će biti završeno ukupno oko 50 kilometara savremene saobraćajnice, rečeno je Tanjugu u Ministarstvu za infrastrukturu.

Mrkonjić je ranije najavio da će do kraja avgusta biti završeno ukupno oko 88 kilometara i napomenuo da su radovi na izgradnji Koridora 10 intenzivirani zbog gužvi na toj saobraćajnici usled turističke sezone koja je u punom jeku.

Vrednost izgradnje autoputa od Horgoša do Novog Sada u dužini od 88 kiliometara, sa „ipsilon krakom“, ne računajući već završene dve deonice od po 10 kilometara kod Subotice i Novog Sada, iznosi oko 10 milijardi dinara.

Novac je obezbeđen iz budžeta, a radovi su počeli maja 2010.

Početkom septembra bi, kako je najavljeno, trebalo da bude kompletiran severni krak Koridora 10 od granice sa Mađarskom, preko Novog Sada, mosta Beška na Dunavu, sve do Beograda – ukupno oko 200 kilometara.

Na pitanje novinara o radnicima „NIbens grupe“ koji su najavili proteste ukoliko vlada ne reši njihove probleme, Mrkonjić je odgovorio da je pitanje dana kada će se za to naći rešenje.

Najveći poveriocu „Nibens grupi“ su banke, odnosno svih pet najvećih banaka su sačinile protokol i memorandum o tome kako i na koji način će pomoći realizaciju tog posla i one preuzimaju obavezu da rukovode tim projektima, dodao je Mrkonjić.

Mrkonjić je naglasio da 5.200 radnika ne mogu da ostanu na ulici zbog divlje privatizacije ili zbog toga što je neko učinio neki propust u privatizaciji preduzeća.

What's your reaction?

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE