Ginekološko savetovalište odgovorilo na 46.800 pitanja

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Ginekološko savetovalište odgovorilo na 46.800 pitanja

    Za pet godina postojanja sajt www.21dan.com posetilo je više od 2.200.000 posetilaca, a ginekolozi su odgovorili na 46.800 pitanja, rečeno je na konferenciji za novinare povodom obeležavanja godišnjice rada tog sajta.
     
    Prema rečima dr Ane Mitrović – Jovanović, predsednice Udruženja za reproduktivno zdravlje, kombinacijom proverenih i stručnih informacija i zabavnog sadržaja, sajt 21dan.com se brzo izborio za status i mesto na kome se može saznati sve o kontracepciji i reproduktivnom zdravlju.

    “Vitalni i strateški cilj Srbije je povećanje nataliteta, za šta je od ključnog značaja očuvanje reproduktivnog zdravlja mladih ljudi”, kazala je Mitrović – Jovanović i dodala da je jedan abortus višestruko skuplji od pravilne i pravovremene kontracepcije izraženo novčano, a moguće zdravstvene, emotivne, socijalne i društvene posledice su nesagledive. Ona je istakla da su istraživanja Ministarstva zdravlja pokazala da u Srbiji ima 58 odsto seksualno aktivnih adolescenata, a tek svaki treći koristi zaštitu prilikom seksualnih odnosa.

    Doktorka Mitrović – Jovanović smatra da mladi najčešće nisu svesni rizika i navodi da se zbog toga oko 3.000 abortusa svake godine obavi kod devojaka uzrasta 15 do 19 godina, a procenjuje se da u Srbiji u svakom završnom razredu srednje škole ima bar po jedna devojka koja već ima iskustvo abortusa. “Cilj kampanje koju kontinuirano vodimo od juna 2006. je da mladima koji su na pragu fiziološke zrelosti, ali i onim malo starijim koji su već seksualno aktivni, pruži najvažnije informacije o tome šta je to reproduktivno zdravlje i kako se štiti do vremena kad su spremni za roditeljstvo”, istakla je doktorka Mitrović – Jovanović.

    Sajt www.21dan.com, prvo onlajn savetovalište namenjeno mladoj populaciji, uređuju ginekolozi po ugledu na slične sajtove u svetu. Poseban je po tome što na interaktivan način pruža mogućnost korisnicama i njihovim partnerima da bez stida i predrasuda komuniciraju sa stručnjacima putem mejla i sms poruka. U svrhu promocije tog sajta urađena je pesma 21dan koju izvode glumica Sloboda Mićalović i pevačica Arijana Katavić.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE