Vimbldon: Za šampanjac - 65 evra

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Vimbldon: Za šampanjac – 65 evra

    I u sredu na Vimbldonu red za penušavo vino „lanson“ koje je jedan od simbola teniskog turnira

    Lepo klizi niz grlo i rashlađuje, ali u isto vreme i brzinom svetlosti čisti novčanik od britanskih funti. Šampanjac „lanson“, jedan od simbola Vimbldona, koji se obično pije uz čuvene jagode sa šlagom, svaki dan stiže u velikim drvenim sanducima u podrume teniskog kompleksa odakle se raspoređuje u devet barova. Čim dođe na pult, navijači prave dugačak red koji traje svih 14 dana koliko traje turnir.

    Samim tim, nije ni čudan podatak da se ravno sedamnaest hiljada flaša ovog „božanskog pića“ proda svake godine tokom dve teniske nedelje. Kada se ta brojka pomnoži sa cenom od 57 funti, što je nešto oko 65 evra, koliko košta ovo dragoceno piće, dobija se računica koja francuskom proizvođaču penušavog vina lepo napuni džepove.

    Doduše, postoji i jeftinija varijanta, odnosno svako ko želi da utoli žeđ i obraduje nepca simbolom Vimbldona, može da naruči čašu šampanjca (osam funti). Opet, malo je onih koji se na to odlučuju, jer je unutar kapija „Ol ingland klaba“ najvažnije biti viđen, biti primećen, i biti „poš„, kako Englezi nazivaju ljude koji se odaju luksuzu.

    – Ako hoćete da se „stiskate“, otiđite u Tesko i kupite crni „lanson“ za 19.99 funti, pa idite kući i gledajte tenis na televiziji – smeju se dve sredovečne dame.

    Čim je čula da se neko raspituje za francusko piće, u priču se umešala i konobarica Džoan.

    – Veoma malo proizvođača šampanjca može da pronikne u svoje poreklo pre francuske revolucije. „Lanson“ je jedna od retkih kuća koja vrlo dobro zna sve podatke o svojoj istoriji, a osnovala ih je firma Rems davne 1760. godine. Od tada do danas Lanson je odlično razvijen porodični biznis, sa proizvodima koji mogu da se kupe na svih pet kontinenata u pet država.

    Tek, francuski šampanjac je neizostavni deo Vimbldona od 1977. godine, a kako Britanci najavljuju, ne pada im na pamet da ga menjaju.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE