Tojota ponovo najvredniji automobilski brend

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Tojota ponovo najvredniji automobilski brend


    Tojota je ponovo proglašena za najvredniji automobilski brend u 2011, prema Brandz godišnjoj listi 100 najvrednijih brendova na svetu.

    Vrednost Tojota brenda se je povećala za 11 odsto i sada vredi procenjenih 24.2 milijarde američkih dolara (17 milijardi evra), saopštila je japanska kompanija.
    Istraživači vodeće svetske istraživačke agencije za reklamiranje, marketinško komuniciranje i posedovanje brenda Milvard Braun Optimer (Millward Brown Optimer), su sastavili godišnji izveštaj analizirajući finansijske i poslovne rezultate dobijene od istraživačkih kompanija Brandz, Bloomberg i Datamonitor.
    Istraživačke kompanije su takođe anketirale kupce širom sveta kako bi procenili brend i njegovu sposobnost da zadovolji prohteve kupaca, navedeno je u saopštenju.
    Tojota je “držala krunu” kao najvredniji automobilski brend pet godina za redom, od kada je Brandz izveštaj prvi put objavljen 2006, a samo se 2010. zadržala na drugom mestu.
    Prema autoru izveštaja, jedan od razloga za Tojotin preporod može da se pripiše snazi i volji kojom je ta kompanija prebrodila prošlogodišnju krizu u Severnoj Americi.
    Pored toga, Tojotin inovativni hibridni pogonski agregat, prisutan u sve većem broju Tojota i Lexus vozila, drži vodeće mesto na tržištu zahvaljujući izvanrednim svojstvima kada su u pitanju zaštita životne sredine i ušteda goriva.
    Lexus je ponovo ušao među 10 najvrednijih automobilskih brendova, sa vrednošću od 3.7 milijardi američkih dolara (2.6 milijardi evra).
     

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE