100.000 Kineza „lajkovalo“ Srbiju
Učešće Turističke organizacije Srbije na sajmu turizma u Šangaju privuklo je više od 70 medijskih kuća iz Kine.
Saopštenje o imenovanju čuvene kineske književnice Čen Denjan, odnosno Madam Čen, za promoterku turizma Srbije u Kini preuzelo je više od 800 kineskih medija.
U saopštenju Turstičke organizacije Srbije (TOS) navodi se da mnogobrojni kineski mediji izveštavaju o lepotama Srbije.
Intervju direktorke TOS Marije Labović na kanalu Travel pratilo je više od milion gledalaca, a radio stanica Orijentalni radio je imala direktan prenos sa medijskog događaja koji je TOS organizovao u Šangaju.
U nekima od kineskih štampanih medija, poput Šangaj morning posta i Šangaj tajmsa, objavljene su informacije o Srbiji. Vodeći kineski internet portali preneli su vesti o turističkim lepotama Srbije, dok je vesti i postove o našoj zemlji delilo i „lajkovalo“ više od 100.000 korisnika.
U TOS smatraju da je broj objava o turističkim adutima Srbije koji je privukao kineske medije značajan i veruju da tek u narednom periodu treba očekivati turiste iz te mnogoljudne zemlje.
Izvor: RTS, Tanjug