Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Ferari (Unsplash)

    Stiže električni Ferari – da li će bogataši biti spremni da izdvoje vrtoglavu svotu za njega?

    Italijanski brend, poznat po svojim bučnim benzinskim motorima, rekao je da će lansirati električni automobil krajem sledeće godine, a planirana cena pokazuje njegovu uverenost da su ultra-bogati vozači spremni da za to i plate.

    Vest, koju Ferari nije potvrdio, dolazi dok se proizvođač luksuznih automobila priprema da otvori novu proizvodnu lokaciju u Maranelu, u severnoj Italiji, u petak. Sa sedištem u gradu gde je firma počela da proizvodi automobile, fabrika bi mogla da poveća grupnu proizvodnju za trećinu.

    Očekivana cifra za električni Ferari je znatno iznad prosečne prodajne cene za druga vozila proizvođača. Ovaj trošak ne uključuje dodatke koji obično budu 15 do 20 odsto cene automobila. Tako bi njegova cena mogla da dostigne i cifru od oko 500.000 evra.

    Na početku ove godine, prosečna cena Ferarija bila je 350.000 evra, uključujući bonus karakteristike i lične detalje.

    Kada bismo uporedili ovu cenu sa drugim proizvođačima, Porsche-ov manje ekskluzivni električni automobil Taican kreće se oko 100.000 evra.

    Ekskluzivnost je u srcu Ferarijevog brenda, sa manje od 14.000 isporučenih automobila prošle godine.

    Povećanje proizvodnih kapaciteta je stoga hrabar potez za kompaniju, iako mnogi veruju da će visoke cene omogućiti Ferariju da zadrži svoj elitni status.

    Liste čekanja za neke modele trenutno su duže od dve godine. Za neke je mesto na ovim listama samo po sebi statusni simbol.

    Prema Rojtersovom izvoru koji je upoznat sa ovim pitanjem, Ferarijeva nova fabrika će kompaniji omogućiti da na kraju poveća proizvodnju na oko 20.000 vozila godišnje. Bilo kakvo povećanje proizvodnje, međutim, navodno bi došlo sa povećanjem modela, osiguravajući da ostanu ograničenja u broju određenih prodatih automobila.

    Benzinski, hibridni i električni automobili proizvodiće se na lokaciji u Maranelu, a nova fabrika će biti puštena u rad za tri do četiri meseca, rekao je izvor.

    U aprilu je izvršni direktor Benedeto Vinja rekao akcionarima Ferarija da će „najsavremenija fabrika osigurati fleksibilnost i tehničke kapacitete koji prevazilaze potrebe kompanije u godinama koje dolaze“.

    Da li Ferari prelazi na elektična vozila?

    Drugi Ferari EV model je takođe u izradi, dodao je izvor, iako je u ranoj fazi razvoja. Automobilski gigant predviđa da će oko 60 odsto njegove ponude biti električni ili hibridni automobili do 2026.

    Iako su električna vozila uglavnom nečujna, inženjeri Ferarija razvijaju „zvučne potpise“ koji će oponašati one koje proizvode njegovi poznati motori sa unutrašnjim sagorevanjem.

    Ferari, Ferrari (Unsplash)

    „Kada govorimo o luksuznim automobilima kao što su naši automobili, govorimo o emociji koju možemo da isporučimo našim klijentima, tako da ne govorimo o funkcionalnim automobilima kao što su druga EV koja vidite na putu“, rekao je za CNBC ranije ove godine Benedeto Vinja, izvršni direktor Ferrarija.

    „Iskreno, ne sumnjamo da možemo da pružimo jedinstveno iskustvo našim klijentima jer možemo da iskoristimo tehnologiju na jedinstven način. To je ono što naša kompanija radi od samog početka“, dodao je.

    U svom izveštaju za prvi kvartal iz maju ove godine, Ferari je objavio da je njegova osnovna zarada porasla za 13 odsto od januara do marta. Ovo je podstaknuto prodajom modela kao što je automobil Daitona SP3 i većom zaradom od personalizovanih vozila.

    Isporuke su pale za dramatičnih 20 odsto u regionu Kine, Hong Konga i Tajvana, iako ovo tržište čini samo otprilike 10 odsto ukupne prodaje.

    Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

     

    Izvor: BIZLife

    Foto: Unsplash/Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE