Šef Ryanair-a optužio inžinjere zbog prekida letova: Rade od kuće u pidžamama
Šef britanskog pružaoca usluga vazdušnog saobraćaja branio je inženjere koji rade od kuće, u dokazima predstavljenim poslanicima o velikom prekidu letova prošlog leta.
Izvršni direktor Natsa, nekadašnje Nacionalne službe vazdušnog saobraćaja, Martin Rolf, insistirao je na tome da je mogućnost rešavanja problema rada na daljinu kada je to potrebno ,,dodatna prednost“.
Nastao je haos u vazdušnom saobraćaju u avgustu prošle godine kada su letovi zaustavljeni u Ujedinjenom Kraljevstvu, kao i van te zemlje zbog kvara IT sistema.
Inženjeru koga su zvali je trebalo više od 90 minuta da stigne do kancelarije nakon što nije mogao da reši problem kod kuće. Veliki kvar poremetio je planove letova za skoro 750.000 putnika prošlog leta.
Niskotarifna avio-kompanija Ryanair je posebno oštro kritikovala Nats nakon incidenta u avgustu. Šef Ryanair-a Majkl O’Liri optužio je inženjere da ,,sede kod kuće u pidžamama“, piše BBC.
Izvršni direktor Natsa brani svoje inžinjere
Međutim, govoreći u utorak pred Komitetom za transport o tome šta je Nats uradio da svoje sisteme učini otpornim, Rolf je branio svoje zaposlene.
Martin Rolf je otkrio da su uglavnom u kancelariji tokom nedelje, ali da mogu da budu dežurni i van uobičajenog radnog vremena.
On je insistirao da bi situacija prošlog avgusta ,,bila gora“ bez tehnologije rada na daljinu.
„Morali bismo odmah da ih fizički uvedemo. Sada imamo mogućnost da se prijave na odgovarajući i siguran način, sa daljine. U mnogim slučajevima oni rešavaju problem mnogo brže nego kada bi morali da dođu u kancelariju van uobičajenog radnog vremena. To je apsolutni napredak u tome kako se nosimo sa ovim stvarima“, objasnio je.
Proba
Još jedna stvar koju je izneo u nedavnom privremenom izveštaju nezavisnog panela, koji je naručila Uprava za civilno vazduhoplovstvo, bio je nedostatak, ,,bilo kakvih višestranih proba upravljanja incidentom ove prirode i razmere“.
Izvor: BIZLife
Foto: Pexels, Unsplash