Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Karijere duge i po 20 godina u najvećem drogerijskom lancu u Evropi

    Dvadeset godina rada u nekoj kompaniji u savremenom svetu mnogima deluje kao predug i pomalo nedostižan cilj. Ipak, za zaposlene najvećeg drogerijskog lanca – dm drogerie markt – ovakva misija je bila uspešna i još uvek traje.

    Najzanimljivije detalje o svojim počecima, poduhvatima i izazovima tokom višegodišnje karijere u kompaniji koja važi za jednog od najpoželjnijih poslodavaca kod nas podelili su zaposleni sa najdužim stažom u dm-u.

    MILKA GLUŠAC

    Regionalna menadžerka prodaje, dm drogerie markt Srbija

    • Kako iz današnje perspektive gledate na 20 godina provedenih u dm-u?

    Dve decenije su, zaista, dug period i veliki deo mog profesionalnog, ali i privatnog života, zato mi je drago što sam imala tu sreću da pronađem kompaniju čije vrednosti zaista i delim i koje su me dodatno motivisale da radim na svom ličnom razvoju. Zahvaljujući radu u velikom timu, shvatila sam da ne postoji ništa što ne možemo da rešimo zajedničkim snagama, kroz timski rad, slušanje i uvažavanje drugih, ali uz negovanje sopstvenog stava i autentičnosti. Toliko je lepih uspomena, druženja, smeha i izazova stalo u ovih 20 godina. Ipak, možda mi je i dalje najdraže kada, nakon višesatnih sastanaka i strateškog planiranja, odem na kafu sa kolegama i kada podelimo sve naše dogodovštine tokom dana. Lepo je znati da smo uvek tu jedni za druge, da smo oslonac jedni drugima, ali i da možemo zajedno da proslavimo sve uspehe.

    • Koji je bio vaš najveći izazov na poslu i kako ste ga prevazišli?

    Bilo je to otvaranje dm drogerije u jednom od tržnih centara u Beogradu, u maju 2019. U tom trenutku radovi su i dalje bili u toku i sve je izgledalo kao jedno veliko gradilište. Skoro ništa nije funkcionisalo kako treba. Bili smo spremni za prijem robe, ali smo morali da razmislimo na koji način ćemo to da izvedemo u tim, otežavajućim okolnostima. Tako smo doneli odluku da je prenesemo kranom, što se do tada nikad nije desilo. Na kraju je sve prošlo sjajno, drogerija je uspešno otvorena, a danas prepričavamo ovu situaciju sa osmehom i šalimo se da uvek imamo kran kao opciju kad nešto ne možemo rešiti. Baš ova situacija naučila me je da gotovo svaki izazov ima rešenje.

    JELENA HOČEVAR

    Regionalna menadžerka prodaje, dm drogerie markt Srbija

    • Kako ste odabrali baš dm kao prvo radno mesto?

    Izbegavam da počinjem priču rečima: „Kada sam ja počela da radim u dm-u…”, da ne pomisle ljudi da imam mnogo godina (smeh). Kao studentkinji književnosti, bio mi je potreban posao. Počela sam da radim u dm-u unoseći kodove u veliku bazu (u staroj centrali), a onda sam dobila posao prodavca kada se otvorila druga dm drogerija u Srbiji. Sada je teško zamisliti da u to vreme ljudi nisu znali za dm – i ja sam bila jedna od njih. Međutim, 20 godina kasnije, naša kompanija je jedan od omiljenih poslodavaca u zemlji i zato sam ponosna što sam započela svoju karijeru baš ovde.

    • Šta vas je najviše motivisalo da ostanete u dm-u dve decenije?

    Ono što me je od samog početka „kupilo” jeste iskustvo da je dm potpuno drugačija kompanija u odnosu na druge, u šta sam se brzo uverila. Ko ne bi želeo da ostane na mestu na kom se njegove želje i potrebe čuju i koje pruža bezbroj mogućnosti za rad i razvoj, ali i upoznavanje sjajnih ljudi! Kada sam tek počela da radim, bilo nas je mnogo manje, ali je zaista neprocenjivo to što smo od nečeg nepoznatog zajedno izgradili sve ovo što dm kao brend predstavlja danas. Zadovoljstvo je sazrevati sa kompanijom i ljudima koji te iznova inspirišu na tom uzbudljivom putu, koji i dalje traje.

    SVETLANA ZARIĆ

    Menadžerka asortimana, dm drogerie markt Srbija

    • Da li se sećate prve kancelarije u kojoj ste radili?

    Prva kancelarija sektora nabavke i marketinga u kojoj sam radila imala je oko osam kvadrata – mali prostor za jedno dinamično poslovanje, dok u našoj sadašnjoj centrali kancelarije sektora nabavke i marketinga imaju preko 630 kvadrata. Počeli smo poslovanje iz jednog malog stana u Savskoj ulici, sa dvadesetak zaposlenih, a sada nas u dm-u ima skoro 2000 zaposlenih. Ponekad mi deluje nestvarno da je od avgusta 2004, kada je bio moj prvi radni dan u dm drogeriji, prošlo toliko godina, a sve ovo pokazuje koliko smo kontinuirano rasli, kao i da ne planiramo da stanemo ni u budućnosti.

    • Šta vas najviše inspiriše da budete produktivni tokom dana i šta biste savetovali budućim kolegama koji bi želeli da rade u dm-u?

    U najvećoj meri, to su brojni ciljevi kojima stremimo, na kojima predano radimo i koje uvek dostižemo. Svakodnevni zadaci koje realizujemo takođe me inspirišu, ne mogu da kažem da je uvek lako sve savladati, ali je uvek lepo kada uživamo na samom profesionalnom putu i u rezultatima koje ostvarujemo.

    Svim budućim kolegama, koje jedva čekam da upoznam, poručila bih da je važno da nauče da budu strpljivi i uporni. S obzirom na to da živimo u užurbanom svetu, nekad je teško pomiriti se sa tim da ne može sve odmah, na brzinu – mnogo je podataka, procesa, treba vremena da se sve upozna. Želja za učenjem i sticanjem znanja preduslov je za uspeh, a mi smo radi da znanje i iskustvo nesebično podelimo.

    GORAN TRBOJEVIĆ

    Account manager, dm drogerie markt Srbija

    • Osim karijernih prilika, šta je ono što vas posebno ispunjava u radu za kompaniju dm?

    Pre svega, zahvaljujući ovom poslu, svakodnevno se uveravam u to da postoje i druge stvari van ličnog i profesionalnog uspeha, a to su briga o zajednici i okolini. Velika je čast i zadovoljstvo što radim u kompaniji koja, pored svog uspešnog osnovnog poslovanja, kontinuirano radi na različitim projektima i kampanjama čiji je cilj dobrobit onih kojima je pomoć najpotrebnija. Svako od nas unutar različitih sektora zaista se oseća ponosno što je deo takvih važnih priča već 20 godina.

    • Koja je najveća promena koju ste primetili otkako ste počeli da radite ovde?

    Sam razvojni put naše kompanije predstavlja konstantnu promenu – od prvog radnog dana, kancelarije, prve drogerije na Terazijama, malog kolektiva, sve do vodećeg drogerijskog lanca koji postavlja standarde na tržištu, ali i stalnu transformaciju na brojnim drugim poljima koja se tiču društvene odgovornosti i radnih benefita. Svakodnevno svedočimo i primetnim promenama na tržištu, što nas dodatno motiviše da uvek budemo što agilniji i korak ispred kako bismo adekvatno odgovarali na novonastale potrebe kupaca.

    Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

     

    Izvor: BIZLife Magazin

    Foto: dm

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE