
Zara otišla korak dalje, izbacili novu kolekciju, ali ne odeće
Španski modni gigant upravo je proširio svoj asortiman lepote novom kolekcijom proizvoda za negu kose. Nakon što je prošle godine Zara lansirala liniju proizvoda za stilizovanje – poput laka, pene, spreja za feniranje i balzama – sada je predstavila svoje prve šampone, balzame i maske. Ona je vest kupcima saopštila putem biltena i društvenih mreža.
Nova kolekcija je dizajnirana da odgovara svim tipovima kose, a proizvodi su razvijeni za čišćenje, hidrataciju i negu kose. Formule su prilagođene potrebama tanke, srednje guste, guste i kovrdžave kose, što za Zaru predstavlja novi korak u širenju asortimana proizvoda za lepotu i ličnu negu. Tri osnovne linije šampona i balzama:
View this post on Instagram
- Gusta kosa – intenzivno hidratantni šampon i regenerator koji omekšavaju, zaglađuju, daju sjaj i smanjuju kovrdžanje, savršen za gustu kosu.
- Srednje gusta kosa – šampon za regeneraciju i hidratantni balzam koji hidrira kosu i daje joj glatkoću i sjaj, idealan za kosu srednje guste.
- Tanka kosa – lagani šampon i balzam koji hidrira i neguje kosu bez da je opterećuje, posebno pogodan za tanku kosu.
Pored formule, linije se razlikuju i po bojama pakovanja. Minimalistički dizajn se ističe živopisnim nijansama koje jasno obeležavaju svaku liniju:
- Gusta kosa – šamponi dolaze u živopisnim zelenim bočicama, a balzami u meko zelenim bočicama.
- Srednje gusta kosa – šamponi su u vatreno crvenim bočicama, a regeneratori u nežnim crveno-ružičastim bočicama.
- Tanka kosa – šamponi dolaze u jarko žutim bočicama, a balzami u meko žutim bočicama.
- Kovrdžava kosa – šamponi su u tamno plavoj boji, a regeneratori u bočicama svetlo plave boje.
U kolekciji se nalaze i dve maske: hidratantna maska u limeto zelenom pakovanju i maska za kovrdžavu kosu u kombinaciji svetlo i tamno plave.
Cene:
- Šamponi i balzami (100 ml) – 6,95 evra
- Šamponi i balzami (300 ml) – 9,95 evra
- Maske (75 ml) – 6,95 evra
- Maske (200 ml) – 9,95 evra
Ulazak Zare u segment nege kose je strateški potez kojim brend ima za cilj da proširi svoju ponudu u oblasti lepote, prelazeći granice mirisa, šminke i nege kože, kako bi zauzeo veći udeo na brzo rastućem tržištu pristupačne luksuzne i masovne kozmetike.
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER
Izvor: BIZlife/Index.hr
Foto: Unsplash/Highlight ID