
Za osvešćenu ishranu od malih nogu: Lidl donirao više od 2.500 knjiga predškolskim ustanovama
Čak 2.500 primeraka knjige „Planeta Spelta“, koju je kompanija Lidl kreirala u saradnji sa „JRJ“ izdavaštvom stiže u predškolske ustanove širom Srbije. Predstavnici kompanije Lidl su ovim povodom posetili Predškolsku ustanovu „Naša radost“ u Subotici, kojoj je uručeno 500 primeraka „Planete Spelte“. Cilj ove donacije je da se najmlađima na razumljiv i zabavan način približe principi osvešćene ishrane, tako da nauče kako svojim navikama mogu sačuvati svoje zdravlje, ali i budućnost čitave planete.
„Nadamo se da će deca u Subotici, kao i širom Srbije, na ovaj način dobiti priliku da lako i uz pozitivne asocijacije kreiraju bolje navike u ishrani od malih nogu. Želimo da roditeljima i mališanima kompanija Lidl bude pouzdan partner na putu zdravijih i održivijih izbora“, izjavila je, ovim povodom, Aleksandra Mirić, rukovodilac CSR tima Lidl Srbija.
Kompanija donacijom nastoji da podstakne maštu i radoznalost u vezi sa ishranom što većeg broja mališana, i to kroz avanture glavnog junaka, Speltanca Zigija. Njihova misija je da deci što jednostavnije približe principe i značaj osvešćene ishrane, kao i da podrže roditelje u kreiranju boljih navika u ishrani kod dece.

Vrtići koje će pomenutom knjigom obradovati brojne generacije mališana nalaze se, osim u Subotici, i u Beogradu, Jagodini, Kragujevcu, Leskovcu, Šapcu, Vršcu, Staroj Pazovi i Lapovu. Mališani koji ih pohađaju imaće priliku da, uz pomoć i podršku vaspitača, vežbaju svoje čitalačke veštine, ali i da uče o jednostavnim navikama u ishrani koje će ih jednog dana učiniti herojima budućnosti.
O Lidlu
Kompanija Lidl, kao deo nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), jedan je od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Nemačkoj i Evropi. Sa oko 12.600 prodavnica i više od 230 distributivnih i logističkih centara u 31 zemlji, broji ukupno više od 382.400 zaposlenih širom sveta. Jednostavnost i usmerenost na procese određuju svakodnevne aktivnosti u prodavnicama, regionalnim distributivnim centrima i nacionalnoj centrali Lidla. Istovremeno, Lidl kroz svoje aktivnosti preuzima odgovornost za ljude, društvo i planetu. Za Lidl, održivost znači svaki dan iznova ispunjavati svoje obećanje o kvalitetu. Učinak, poštovanje, poverenje, čvrsto na zemlji i pripadnost Lidlove su korporativne vrednosti koje su srce korporativne kulture i oblikuju svakodnevno poslovanje čineći osnovu uspeha. Kompanija Lidl je u 2024. fiskalnoj godini ostvarila prodaju od 132,1 milijarde evra, vrednujući najbolji odnos cene i kvaliteta za svoje potrošače, dok su ostale kompanije u sastavu Švarc grupe zabeležile ukupni prihod od 175,4 milijarde evra u istom periodu.
Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 81 prodavnicu u 47 gradova širom zemlje. Ima dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudi jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu je prepoznat u svetu. Na osnovu sertifikovanja od strane Top Employers Institute za najboljeg poslodavca, Lidl je nosilac sertifikata „Top Employer Serbia“ petu godinu zaredom i „Top Employer Europe” osmu godinu zaredom. Dodatno, u nezavisnim istraživanjima, potrošači u Srbiji su Lidl odabrali kao „Izabranu prodavnicu godine“, pečat koji dodeljuje organizacija „Izabran proizvod godine“, dok je na osnovu reprezentativnog uzorka Lidl u sklopu kampanje „Najbolje u Srbiji“ proglašen za „Miljenika potrošača“.
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.
Izvor: BIZLife
Foto: Siniša Dulać






