
Ugovor koji otvara vrata regionu
ALK Group je nedavno potpisao partnerstvo sa Radisson Hotel Groupom za projekat u Tivtu, čime je taj primorski grad svrstao među prestižne destinacije luksuznog turizma. Taj ugovor potvrđuje kredibilitet kompanije i otvara vrata novim investitorima i tržištima Srbije i Crne Gore, ističe u intervjuu za BIZLife Amel Papić, direktor ALK nekretnina u Srbiji.

Amel Papić
- ALK Group je nedavno potpisao partnerstvo sa Radisson Hotel Groupom za projekat u Tivtu. Koliko je taj ugovor važan za dalji razvoj kompanije i pozicioniranje u regionu?
Radisson Hotel Group (RHG) svetski je poznat brend koji posluje širom sveta i potpisivanje ugovora sa njima važan je trenutak za našu kompaniju, kao i za naše pozicioniranje na domaćem i svetskom tržištu. Za nas predstavlja više od hotelskog projekta. Na ovo partnerstvo gledamo kao na strateški korak kojim potvrđujemo našu dugoročnu viziju i pokazujemo da se možemo ravnopravno takmičiti sa najvećim međunarodnim developerima. Ovim potpisivanjem potvrđujemo naš kredibilitet i našu reputaciju, koju gradimo preko četrdeset godina. Zahvalni smo što su naša doslednost i ulaganje u kvalitet prepoznati na svetskoj sceni. Za region ovo znači da se na mapi luksuznog turizma Tivat sada pozicionira rame uz rame sa destinacijama poput Portofina, Marbelje ili Nice, što otvara vrata novim investitorima i turistima.
- Za ALK, kakav je dugoročni značaj partnerstva sa hotelom Radisson Blu u Crnoj Gori u pogledu jačanja brenda i poslovnog rasta?
Vrednost ovog partnerstva vidimo u kombinaciji globalnog iskustva i lokalnog poznavanja tržišta, a to je posebno značajno na duge staze. Radisson Blu donosi međunarodne standarde i kvalitet, kao i globalnu mrežu lojalnih gostiju, dok ALK Group unosi lokalno iskustvo, razumevanje tržišta i viziju razvoja regije. Tivat danas postaje destinacija koja se ne oslanja samo na prirodne lepote, već donosi jasno definisanu turističku ponudu koja je vrhunskog kvaliteta i, kao takva, postaje prepoznatljiva na međunarodnom nivou. Za ALK je ovo, takođe, investicija u dugoročan rast brenda, jer svaki naredni projekat koji budemo razvijali u Crnoj Gori i Srbiji imaće dodatni kredibilitet koji partnerstvo sa RHG donosi. U poslovnom smislu, to nam otvara nova tržišta i nove investicione krugove, jer saradnja sa svetskim lancem hotela sama po sebi predstavlja snažnu preporuku.
- Radisson Blu Tivat je istaknut kao jedan od najprestižnijih projekata na Crnogorskom primorju. Šta će ga, prema vašem mišljenju, izdvajati od konkurencije i koji su ključni elementi na koje ste najviše ponosni?
Rekao bih da su tri stvari ključne, a to su lokacija, arhitektura i sadržaj. Samo naselje Seljanovo, koje se nalazi u neposrednoj blizini Porto Montenegra, jedno je od najtraženijih mesta na Primorju. Dodajte tome vrhunski dizajn, koji kombinuje mediteransku tradiciju i savremeni stil, i dobijate ekskluzivan projekat sa bogatim sadržajem. Projekat obuhvata 61 hotelsku sobu i 44 uslužna apartmana, koji su raspoređeni u tri objekta. Imate samu hotelsku zgradu, rezidencijalni blok, ali i poseban objekat sa recepcijom i kafeom. Gosti, ali i vlasnici apartmana, uživaće u rooftop baru sa panoramskim pogledom na Bokokotorski zaliv, prostranom wellness & spa centru od preko 300 kvadrata, teretanom, dva zatvorena bazena, kao i restoranom i salama za poslovne sastanke. Kombinacija hotelskog servisa i rezidencijalnog koncepta nudi kupcima investiciju koja donosi sigurnost i rast vrednosti tokom godina.

ALK Hotel Zlatibor
- Da li i kako uspevate da uskladite visoke globalne standarde franšize, poput Radissona, i specifičnih potreba tržišta Srbije i Crne Gore?
Naša saradnja sa RHG zasniva se na partnerskom odnosu u kojem svaka strana unosi najbolje iz svoje oblasti. Radisson donosi globalno iskustvo u hotelskom menadžmentu, brendiranju i operativnim standardima, dok ALK Group donosi svoje ključno znanje i višedecenijsko iskustvo u građevinarstvu i razvoju nekretnina, jer smo kao kompanija prisutni na međunarodnom tržištu više od 40 godina sa portfoliom od preko 20 miliona izgrađenih kvadrata u svetu, a poslednjih godina i na Balkanu. Upravo ta kombinacija stručnosti iz različitih industrija daje optimalno rešenje, tako da dobijamo projekte koji ispunjavaju najviše svetske standarde, ali su potpuno prilagođeni specifičnostima lokalnog tržišta. Saradnja hotelijerstva i građevinarstva stvara proizvod sa dugoročnom vrednošću koji oblikuje region.

ALK Real Estate
- Kada govorimo o Srbiji, na kojim projektima trenutno radite i koliko se oni uklapaju u širu strategiju ALK Groupa?
Trenutno smo fokusirani na nekoliko velikih projekata u Srbiji, koji su u skladu sa našom dugoročnom vizijom razvoja. Naš prvi završeni projekat i ulazak na tržište jeste stambeni kompleks „8. mart”, u Novom Pazaru, koji ima više od sto stanova i prateći poslovni prostor, rađen je po najvišim standardima i potpuno je useljen. Jedna je od najmodernijih zgrada u gradu i svojim dizajnom i funkcionalnošću doprinosi razvoju lokalne zajednice. Na Zlatiboru razvijamo luksuzni planinski hotel ALK++ Zlatibor, koji će dodatno doprineti turizmu jedne od najposećenijih destinacija u Srbiji. Istovremeno, pripremamo i apartmanski kompleks sa više od 400 apartmana na izuzetnoj lokaciji, u neposrednoj blizini Titove vile. Na Paliću, kod Subotice, gradimo Vilu Reginu, stambeni objekat sa 32 pažljivo projektovana stana, smešten u neposrednoj blizini jezera. Posebno bih izdvojio projekat u Pančevu, gde planiramo moderan stambeno-poslovni kompleks zatvorenog tipa, koji će brojati preko 600 stanova i koji će značajno promeniti urbanu sliku tog grada. Pančevo vidimo kao stratešku lokaciju zbog blizine Beograda i sve veće potražnje za savremenim, funkcionalnim i kvalitetnim stanovanjem. Kompleks je koncipiran tako da objedini rezidencijalne i komercijalne sadržaje, čime se direktno doprinosi razvoju lokalne zajednice i jačanju ekonomskog potencijala ovog grada.
Svi ovi projekti zajedno jasno pokazuju našu strategiju, a to je da paralelno gradimo urbane stambene komplekse, turističke kapacitete i luksuzne rezidencije. Na taj način ALK Group u Srbiji stvara raznovrstan portfolio koji zadovoljava i potrebe domaćeg tržišta i zahteve međunarodnih investitora, dok istovremeno doprinosimo regionalnom razvoju i povezivanju sa projektima koje vodimo na Crnogorskom primorju.

Park Residence Pančevo
- ALK Group se sve više pozicionira kao kompanija koja razvija luksuzne projekte i projekte vrhunskog kvaliteta. Koje principe i vrednosti uvek stavljate u prvi plan?
Kao što kaže osnivač kompanije ALK g. Numan Bajramović, naše poslovanje počiva na tri temelja: kvalitet, poverenje i dugoročna vrednost. Kvalitet znači da se nikada ne zadovoljavamo prosekom, bilo da je reč o izboru materijala, izvođenju radova ili sadržajima koje nudimo. Poverenje gradimo kroz transparentnost, poštovanje rokova i partnerski odnos sa investitorima, kupcima i institucijama. Dugoročna vrednost znači da svaki naš projekat mora da doprinese ne samo kupcu ili investitoru već i lokalnoj zajednici i tržištu u celini. Verujemo da se održiv uspeh ne meri samo brzinom prodaje, već i uticajem na društvo i prostor u kojem gradimo.

Park Residence Pančevo
- Kada govorimo o budućnosti, gde vidite ALK Group u narednih deset godina?
U narednoj deceniji ALK Group vidimo kao jednog od regionalnih lidera sa jasno razdvojenim fokusima u oblasti hotelskog sektora i oblasti stambenog sektora. Što se tiče hotelskog sektora, naša ambicija je da postanemo prepoznatljiv graditelj luksuznih hotelsko-rezidencijalnih projekata duž Jadrana i u regionu. Partnerstvo sa RHG je prvi, ali ne i poslednji korak u tom pravcu. Planiramo da kroz saradnju sa međunarodnim brendovima postavljamo nove standarde u hotelijerstvu i da pozicioniramo Crnu Goru i Srbiju kao destinacije svetskog ranga.
Istovremeno, nastavljamo da razvijamo stambene projekte u Srbiji i regionu, sa ciljem da ponudimo savremene, funkcionalne i kvalitetne domove. Želimo da naš brend bude prepoznat kao garant kvaliteta i pažljivo razvijenih projekata, kako u luksuznim rezidencijama na atraktivnim lokacijama tako i u urbanim stambenim sredinama.
Naš dugoročni cilj je da ALK Group u narednih deset godina postane ime koje garantuje kvalitet i ime koje asocira na pouzdanost, inovativnost i posvećenost detaljima, bilo da govorimo o luksuznim hotelima na obali ili modernim stambenim kompleksima u unutrašnjosti.
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

Izvor: BIZLife Magazin
Foto: ALK Real Estate