Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    „Tim pasioniranih ljudi uvek iznedri ‘out of box’ projekte“

    Piše: Bojana Savić PR & Digital Manager, MPC Properties

    U zaglavlju našeg korporativnog njuzletera piše „Meet Passionate Community” i upravo je ta strast ono što bih volela da se svakog dana pročita i ostane uz svakoga do koga naša poruka dođe. Po prirodi stvari, tim pasioniranih ljudi uvek iznedri „out of box” projekte, formate i sadržaje koji potom „šalju poruke” sami od sebe i na taj način efikasno brendiraju kompaniju. Rekla bih, neskromno, da uz sebe imam baš takav tim.

    Ovo proleće je za MPC Properties bilo izrazito pokretačko. A možda smo mi pokrenuli proleće. Svoje, definitivno, jesmo, podstaknuti dobrom energijom i velikim projektima.

    Bojana Savić, MPC (David Micić)

    Vesnik proleća bio je prvi podkast u našoj industriji – MPC Walks. Koncept podrazumeva šetnju kroz naš portfolio (smenjuju se objekti u svakoj epizodi, a samim tim i teme), kao i šetnju samih učesnika dok traje razgovor, koji u prvoj sezoni vode članovi tima menadžmenta sa nekim od naših partnera (zakupaca, saradnika). U prvoj epizodi govorili smo o evoluciji poslovnog prostora, a narednu spremamo sa fokusom na ritejl. Ideja je da ovaj podkast pruži odgovore na aktuelna pitanja u industriji, i to u sinergiji sa našim partnerima. Vraćamo se ponovo na pasioniranu MPC zajednicu s početka intervjua.

    Na sjajnu vest o početku rekonstrukcije delova šoping centra UŠĆE i kampanju Zajedno smo Ušće nadovezala se proslava njegovog 15. rođendana.

    Potom su UŠĆE i radio NAXI pokrenuli Generacijski Jazz, podkast uživo. Svaka epizoda „Generacijskog Jazza” donosi inspirativan razgovor između dva učesnika različitih generacija. Oni dolaze iz sveta kulture, biznisa, sporta, medija i drugih oblasti, spremni da podele svoje vredne priče i povežu se sa publikom. Jednom mesečno okupićemo se u Cineplexx sali da čujemo inspirativne odgovore na pitanja iz ličnog razvoja, uz osvrt na aktuelne društvene teme, iz dva najčešće „suprotstavljena” ugla. UŠĆE je tačka i mesto susreta. Prihod od prodaje karata donira se u humanitarne svrhe, čime smo još jednom pokazali svoju predanost „S” komponenti u okviru ESG strategije.

    Pokrenuli smo pripreme za UŠĆE EkoFest 24, koji će ove godine imati nešto drugačiji koncept. Zajedno sa saradnicima pripremamo još jedan zeleni projekat koji je nastavak dosadašnjih edukativnih radionica za decu, ovog puta sa fokusom na biodiverzitet. Novina je i naš povrtnjak u okviru kompleksa UŠĆE, kao još jedna zelena prilika za učenje i razvoj zajednice.

    TIM PASIONIRANIH LJUDI UVEK IZNEDRI „OUT OF BOX” PROJEKTE KOJI SAMI OD SEBE EFIKASNO BRENDIRAJU KOMPANIJU

    Na kraju, organizovali smo prvu veliku konferenciju „MPC Echo”, namenjenu našim poslovnim partnerima. Pokrenuli smo eho iz Sava centra i poslali poziv drugima da naprave pozitivne promene (Make Positive Changes), ujedno predstavljajući i svoju svrhu. Odjeknulo je.

    I ovo je tek deo svega što traje i što dolazi. Kod nas je proleće došlo da ostane.

    Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

     

    Izvor: BIZLife Magazin

    Foto: David Micić

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE