Miloš Marinković

Sto jedan razlog za poslovni uspeh

One Zero One je nastao iz ideje da se na jednom mestu objedine strategija, kreativnost i produkcija, a iz Niša ponude rešenja koja ispunjavaju međunarodne standarde. U intervjuu za BIZLife Miloš Marinković, osnivač agencije, ističe da ih izdvaja pristup – partnerstvo i celovito iskustvo, a ne samo marketing. Promene u digitalu vide kao priliku, a ponosni su na projekte koji su doneli merljive rezultate klijentima. Otvaranjem kancelarije u Beogradu agencija pravi korak bliže tržištu, dok planovi idu ka daljem širenju, inovacijama i povezivanju lokalnih biznisa sa globalnim scenama.

  • Kako je nastala ideja za pokretanje agencije One Zero One i šta vas je motivisalo na taj korak?

Ideja za #101 nastala je iz želje da se napravi agencija koja će objediniti strategiju, kreativnost i produkciju na jednom mestu, ali i iz lične potrebe da radim na projektima koji imaju stvaran uticaj na rast klijenata. Motivaciju sam pronašao u tome da dokažemo kako kvalitetan pristup i posvećen tim mogu iz Niša da grade projekte koji se mere sa međunarodnim standardima.

  • Šta smatrate da vašu agenciju najviše izdvaja na tržištu?

Našu agenciju izdvaja, pre svega, pristup – mi ne nudimo „samo marketing”, već celokupno iskustvo i partnerstvo. Kroz strategiju, dizajn, digital, OOH, trgovinski marketing, video i foto produkciju – uspevamo da pružimo integrisane kampanje koje zaista pomažu biznisima da rastu. Takođe, timska energija i iskrena posvećenost projektima čine da klijenti osećaju da imaju partnera, a ne samo saradnika.

Miloš Marinković

 

  • Kako se nosite sa brzim promenama u digitalnom marketingu i društvenim mrežama?

Promene posmatramo kao priliku, a ne kao prepreku. Konstantno učimo, istražujemo i testiramo nove formate i alate. Ključ je u tome da razumemo suštinu komunikacije – poruku i vrednost koju brend prenosi – dok se kanali i formati menjaju. Na taj način ostajemo fleksibilni i uvek spremni da se prilagodimo novim trendovima i potrebama publike.

  • Kada pogledate do sada urađene projekte, na koji ste posebno ponosni i zašto?

Posebno sam ponosan na projekte koji su promenili percepciju klijenata na tržištu i dali merljive rezultate. To su oni trenuci kada vidimo da naš rad ne ostaje samo na nivou kreativnog izraza, već direktno doprinosi rastu i razvoju biznisa. Neki od takvih primera su kampanje za ritejl, ugostiteljske brendove, projekte u građevini, zdravstvo, gde su strategija i kreativnost doneli stvarnu vrednost klijentima.

  • Gde vidite One Zero One u narednih nekoliko godina i kojim putem želite da razvijate agenciju?

One Zero One vidim kao agenciju koja uspešno povezuje lokalne klijente sa međunarodnim tržištima. Cilj je da se dalje razvijamo u pravcu inovacija, širenja na nova tržišta i jačanja tima, ali i da ostanemo verni principu „We help your business grow”.

Ove godine otvorili smo kancelariju u Beogradu i time se približili našim klijentima, ali tu neće biti kraj… Verujem da naš model integrisanog pristupa može da bude primer kako kreativne industrije u Srbiji mogu da se pozicioniraju globalno.

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

Izvor: BIZLife

Foto: Miloš Bjelica

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE