Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Nelt

    „Slatke muke u Africi, ali mi se u slatkiše razumemo“

    Milena Kiselički, direktorka operacija i razvoja kompanije Candy Factory, govori o novim poduhvatima Nelta

    U glavnom gradu Angole, Luandi, nedavno je otvorena fabrika slatkih proizvoda – Candy Factory, čiji je većinski vlasnik kompanija Nelt LDA, članica srpske Nelt grupe, iz Beograda. Iako je kompanija više od deceniju prisutna u Africi, prvi put se odvažila da investira u proizvodnju i kreiranje brendova na ovom kontinentu, nagoveštavajući da je za kompaniju tržište atraktivno i perspektivno.

    Iako, gledajući sa strane, deluje izazovno pokrenuti proizvodnju slatkiša u Africi, Nelt grupa je prepoznala priliku za proširenjem tržišta i povukla pravi preduzetnički potez. Ovaj potez za Milenu Kiselički značio je preseljenje u Angolu, gde, kao direktorka operacija i razvoja kompanije Candy Factory, direktno učestvuje, poglavlje po poglavlje, u građenju jedne kvalitetne poslovne priče. Iako je selidba u Afriku veliki izazov, Milena Kiselički ističe da je upravo to karijerni put koji je sebi zacrtala.

    Candy Factory, Angola

    Candy Factory, Angola

    • Kako su izgledale pripreme za preuzimanje posla u Angoli i da li ste se u bilo kom trenutku dvoumili kada je reč o preseljenju na afrički kontinent?

    Neminovno je da se čovek preispituje za sve, svakodnevno se dvoumimo i oko najprostijih stvari. Međutim, kada verujete u poslovne poteze kompanije u kojoj radite, kada vam znanje koje imate govori da su ti potezi pun pogodak, kada imate tim koji vam pomaže da se pripremite za veliki korak, tada vam čak i preseljenje u Afriku deluje kao moguća stvar. Kolege iz svih naših kompanija (Nelt, Neoplanta, BFF i Banima) sa mnom su nesebično podelile iskustva, znanja i materijale, zahvaljujući čemu sam došla spremna u Angolu. Što je najbitnije, porodica je prepoznala koliko bi mi ova promena značila i od njih sam dobila najiskreniju podršku.

    • Kako vam se u prvim danima činila Angola, a kako vam se čini sad?

    Čini mi se kao zemlja koju ću sa radošću istražiti. Čini mi se i kao zemlja koja ima vredne ljude, ali sa manjkom radnih mesta. Naše angolske kolege veruju u bolju budućnost i mi taj san delimo sa njima. U novu fabriku slatkih proizvoda investirano je preko 20 miliona dolara. Zahvaljujući proizvodnom kapacitetu od 6700 tona godišnje, dnevna proizvodnja brzo će premašiti 15 tona bombona, lizalica i žvaka, te su planovi da Candy Factory za dve godine ima 150 zaposlenih. Trenutno ih je 90.

    M. Kiselički

    M. Kiselički

    • Dokle sežu ambicije kompanije Candy Factory?

    Rekla bih da su ambicije velike i realne. Nelt grupa želi da Candy Factory bude nacionalno i regionalno prepoznat kao kompanija koja proizvodi kvalitetne i zabavne brendove. Nadam se da ćemo ubrzo preuzeti vodeću ulogu u ovoj kategoriji sa 20 odsto tržišnog udela. To znači da ćemo, kao i do sada, mnogo raditi kako bismo ispunili zacrtane ciljeve. To su slatke muke, a mi se u slatkiše razumemo.

    • Poznato je da se afričko tržište ubrzano razvija, ali da je i vrlo izazovno. Sa kakvim se preprekama suočavate?

    Prepreke su tu da bismo ih savladali. Iskustvo nam govori da nijedan dobar posao ne može da se radi bez prepreka. Kada je reč o administraciji i infrastrukturi, prilično je izazovno tržište, ali ništa sa čim se i ranije nismo suočavali. Dosta nam znači što je ovaj projekat realizovan u saradnji Nelta i lokalne partnerske kompanije Oxbow, uz svesrdnu pomoć Vlade i razvojnih agencija Angole.


    Nelt u Africi posluje od 2011. godine, kada je otvorena kompanija u Angoli. Kompanija postoji i radi u Mozambiku i Zambiji, pa na afričkom kontinentu trenutno zapošljava više od 400 ljudi i bavi se distribucijom svojih brendova Neoplanta i Fabrike dečije hrane i proizvoda globalno prepoznatih korporacija, kao što su P&G, Mars, Nestle, Colgate, Heineken, SC Johnson, Dr Oetker, Ferrero, Beiersdorf i dr. Globalno, Nelt grupa se sastoji od 18 kompanija, koje posluju na 12 tržišta u Evropi i Africi, sa 4500 zaposlenih i godišnjim prometom od preko jedne milijarde evra

    Izvor: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE