Sempl

SEMPL će ovaj put postaviti ogledalo nestrpljivosti

Za dobre, a pre svega kvalitetne rezultate potrebno je vreme. Čak i uspesi za koje se čini da su došli preko noći sve su samo ne rezultat kratkotrajnog truda. Naprotiv, rezultat su dugogodišnjeg truda, ulaganja, malih koraka i strpljenja. Upravo potonjeg hronično nam nedostaje u obilju mogućnosti, inicijativa, projekata i obveza. Na SEMPL-u, regionalnoj konferenciji medijskih trendova, koja će se održati u Grand hotelu Bernardin u Portorožu 14. i 15. novembra ove godine, posvetiće se stoga traženju odgovora na pitanje kako brendovi bolje da privuku svoju publiku razumevanjem i prilagođavajući se razdoblju nestrpljivosti postići učinkovitije rezultate. Ko je najbolji u tome u Adriatic regiji ocenjivaće 10-člani žiri kojim će ovoga puta predsedavati Nermina Mašala Kelić, izvršna direktorka medijske agencije UM Sarajevo.

Duh ovogodišnje centralne crvene niti konferencije vizualno je uhvaćen u slici školjke s biserima. Biser je rezultat kontinuiranog postupnog rada prirode i ujedno podsetnik da se najbolje stvari u životu isplati čekati. Nakon prošlogodišnjeg iznimno uspešnog povratka nakon višegodišnjeg izbivanja, SEMPL će ove godine poslužiti još raznolikijom međunarodnom postavom govornika koji će okupljenima na konferenciji dati uvid u to kako privući (i zadržati) ono najteže a u isto vreme i najbitnije u ciljnim grupama – pažnju i vreme.

Prijava radova moguća do sredine oktobra

Sistem za prijavu stručnih radova otvoren je do 15. oktobra 2024. Radovi se mogu prijaviti u 11 kategorija, a cela prijava nalazi se ovde. Adriatic regija spoj je inovativnih ideja koje svake godine nanižu brojne impresivne kampanje. Izvanredno pokreće društvo i pospešuje napredak, pa je red da se najistaknutiji radovi i nagrađuju. Pri prijavi 4 rada, peti rad je besplatan. Kotizacija za svaki prijavljeni rad iznosi 390 € (+ 22% PDV).

Ove godine dostupne su tri vrste registracija, naime FULL PASS i AWARD CEREMONY + FRIDAY (ceremonija dodele nagrada u četvrtak sa zabavom i predavanja i networking eventovi u petak). Cena pune kotizacije iznosi 520,00 EUR + PDV, dok kotizacija za AWARDS CEREMONY + FRIDAY iznosi 300 EUR + PDV. Za one koje najviše zanima u čije ruke će medalje otići, ove godine je na raspolaganju posebna kotizacija za NIGHT PEARL koja iznosi 70 EUR + PDV. Organizatori ove godine uvode još jednu novost – uz istovremenu kupovinu šest kotizacija, najjeftinija kotizacija je besplatna.

Na čelu žirija ovaj put dama

Predsednica žirija za nagradu Sempler Nermina Mašala Kelić ocenjivaće najbolje medijske kampanje u regionu Balkana zajedno s još devet medijskih i marketinških stručnjaka, među kojima su:

Aleš Muhič, direktor marketinga medijske kuće Pro Plus,

Gregor Draksler, direktor oglašavanja i marketinga te marketing manager na nivou Emil Frey grupe u tvrtki P Automobil Import,

Sanja Garaj Miloš, menadžerka korporativnog marketinga Grupe Podravka iz Hrvatske,

Jelena Milinković, menadžerka marketinga za razvoj kategorija i brendova Atlantic Grupe,

Mair Oruč, direktor agencije LUNA\TBWA Sarajevo,

Barbara Pagon, medijska direktorka agencije Futura DDB,

Viktorija Radojević Mavrič, direktorka marketinga Mercatora,

Dragana Todorović, menadžer tima za medije i trgovinski marketing u A1 Srbija,

Tamma Žbontar, medijska direktorka medijske agencije Pristop.

Balkanskim agencijama proračunska ograničenja mogu biti faktor koji podrezuje krila kreativnosti ili im daje dodatni impuls:

„Manja dostupnost raspoloživih resursa izaziva svojevrsni bunt kod ljudi i potrebu da se iz malog izvuče maksimum. Kao netko ko je dobar deo detinjstva proveo u ratnom okruženju, usudiću se povući jednu paralelu. Neka od najboljih kreativnih rešenja u raznim područjima života nastala su upravo u takvim ratnim uslovima. Ova klima je zapravo plodna za ideje koje nastaju u nedostatku resursa“, ističe predsednica žirija Nermina Mašala Kelić, koja će posebno obratiti pažnju na to da kampanje pričaju priče s kojima se publika može poistovetiti na ličnom nivou, onakve da pobuđuju emocije i ostaju trajno u našem sećanju.

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

Izvor: BIZLife

Foto: Sempl

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE