Prvi Belgrade espresso EXPO

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Prvi Belgrade espresso EXPO

    Belgrade espresso EXPO 2016 festival održava se pod sloganom „Svi na kafu!“ u BelExpo centru 25. i 26. marta ove godine. Posetioce očekuju izlagači iz svih sfera kafe: ugostitelji, HoReCa sektor i svi pri njemu, entuzijasti, ljubitelji kafe, veleprodaja kafe, proizvođači opreme i komplementarnih proizvoda, a pored svega toga će imati priliku da prisustvuju predavanjima svetskih stručnjaka, kao i da uživaju u ukusima omiljenog napitka.

    Poseban deo programa predstavlja 3. National Barista Championship na kojem će najbolji baristi Srbije praviti espresso, cappuccino i posebne napitke na bazi espresso kafe, dok će o pobedniku takmičenja odlučivati međunarodni žiri. Aktuelni šampion sveta je Saša Šestić iz Banjaluke, koji nastupa pod Australijskom zastavom, a na ovogodišnjem World Coffee Championship očekuju se šampioni 52 zemlje sveta.

    „Grupa profesionalaca i pre sveta entuzijasta prema svemu vezanom za kafu, , udružila se i osnovala Speciality Coffee Association Serbia, koja je priznata kao nacionalna od strane S.C.A. Europe. Taj uspeh doprineo je nameri da se upustimo u organizaciju jednog od najvećih festivala u ovom delu Evrope, a svakako najvećeg u organizaciji struke. Upravo asocijacija, kao skup stručnjaka sa iskustvom, za primarni cilj ima podizanje nivoa kulture pripremanja i konzumiranja kafe, kako kod krajnjih konzumetnata tako i kod ugostitelja. Želimo da pokažemo našoj, pa i evropskoj javnosti, kolika je strast prema kafi u Srbiji i šta za nas znači sve oko nje. Naravno, posebnu zahvalnost dugujemo sponzorima, bez kojih ovako nešto ne bi bilo moguće“. izjavio je Miloš Stupar, nacionalni kordinator SCAS i idejni tvorac festivala Beogradski espresso EXPO.

    U Beogradu se 1522. godine nalazio prvi objekat na tlu Evrope u kojem je mogla da se kupi-popije kafa, dok se kafa pojavila u Londonu tek 1652. godine, Parizu 1672. godine i Beču 1683. godine. Na celom svetu 1988. godine, postojali su brendovi espesso kafe u Italiji, zatim 4 brenda na prostoru ex Jugoslavije i u Austriji 1 brend.

    „Pre svega želeo bih da zahvalim današnjem domaćinu na gostoprimstvu i ujedno bih iskoristio priliku da najavim da će, u organizaciji SCAS, ovde u Mikseru biti organizovan još jedan događaj u oktobru ove godine. Ogromna strast prema kafi prisutna je i danas u Srbiji, a samo u Beogradu oko 100.000 ljudi u preko 4.000 ugostiteljskih objekata konzumira oko jedne tone espresso kafe dnevno. Trećina od toga konzumira se posle 17 časova, dok u svetu podaci ne prelaze 5 do 10 odsto, što potvrđuje da se u Srbiji espresso kafa konzumira ceo dan“, izjavio je Jovan Zdravković osnivač SCAS.

    „Specialty Coffee asocijaciju u Srbiji kompanija Strauss Adriatic podržava od samog osnivanja i zahvaljujući ogromnoj Doncafé ekspertizi u HoReCa sektoru, zajedničkim snagama doprinosimo unapređenju i promociji kulture ispijanja espressa na našim prostorima. Za kvalitetan espresso su potrebna neizmerna ljubav prema kafi i vrhunsko znanje, sve što naš brend nosi u sebi. U poslednjih godinu dana, na tržištu Srbije je generalno zabeležen trend povećane konzumacije espressa i napitaka koji se od njega prave, van kuće, što ukazuje na sve veći značaj kafeterija u životnom stilu naših građana,“ izjavila je Svetlana Božović, AFH Manager u kompaniji Strauss Adriatic.

    „Ključne reči našeg uspeha su kvalitet, inovacija i uživanje u kafi, tako da je Belgrade espresso EXPO prava prilika da podelimo svoju strast i umeće sa ostalim učesnicima ove tako značajne manifestacije za našu struku i sve  ljubitelje kafe. Barcaffe, jedan od naših ključnih brendova za kafu, postavlja nove standarde u umetnosti pripremanja i uživanja u šoljici savršenog espressa i kao expert za ovu vrstu kafe, nosilac je čak 6 zlatnih medalja International Coffee Cup Tasting takmičenja.  Uz različite recepture specifičnih aroma, Barcaffe nudi i  poseban benefit uživanja u svežini espreso kafe, jer kafa koju mi prodajemo ne sme biti starija od tri meseca. To je prednost Barcaffe espressa koja osvaja sve više ljubitelja dobre espresso kafe i na srpskom tržištu,“ izjavio je Andrej Bele, generalni direktor strateškog poslovnog područja kafa Atlantic Grupe.

    Izvor: BIZLife

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE