Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Počele prijave za Sempler nagrade

    Sempler nagrade za najbolje medijske strategije u regionu Adriatik u okviru konferencije medijskih trendova SEMPL dodeljuju se ov godine četrnaesti put. Stručnjaci kreativnih i medijskih agencija, medijski stratezi, oglašivači i mediji već su počeli da prijavljuju svoje medijske projekte u devet takmičarskih kategorija i konkurišu za zlatne nagrade, kao i za najveću nagradu, veliki Sempler.

    O najboljim medijskim projektima u Adriatik regionu odlučivaće devetočlani žiri, sastavljen od uglednih stručnjaka iz regiona, a koji dolaze kako iz medijskih agencija, tako i iz redova njihovih naručilaca. Predsedniku žirija Nikoli Bubnju, izvršnom direktoru agencijske grupe Grey Adriatic & Balkans, u ocenjivanju će se pridružiti Dinko Brčić, rukovodilac planiranja u hrvatskoj oglašivačkoj agenciji BBDO Zagreb, Dali Bungič, izvršna direktorica slovenačke agencije Luna TBWA, Iva Djurković, izvršna direktorica srpske medijske agencije OMD Beograd, Marina Kraljić, izvršna direktorica i regionalna medijska direktorica u medijskoj agenciji Unex Media iz Hrvatske, Goran Medić, direktor Fructala iz Slovenije, Ana Mirković, izvršna direktorica Instituta za digitalne komunikacije iz Srbije, Tanja Petrović, rukovodilac marketinga za Srbiju, Crnu Goru i Makedoniju u preduzeću The Coca-Cola Company i Davor Runje, suosnivač hrvatske digitalne agencije Drap.

    Sempler žiri će ocenjivati prijavljene radove u devet kategorija: strateško korišćenje medijskog interneta, inovativno korišćenje komunikacionog kanala, najbolja ciljana akcija, najbolja iskustvena akcija, najbolja upotreba digitalnog okruženja, najbolja akcija na društvenim mrežama, najbolja upotreba mobilnog okruženja, najbolja upotreba podataka i najbolji novi medij/medijski format.

    Prilikom odabira najboljih strategija žiri će poštovati pet osnovnih merila, i to idejni koncept medijske akcije, odgovarajuće targetiranje i razumevanje potrošača, poređenje izmeđi ciljeva i ostvarenih rezultata (ROI), inovativnost u traženju (novih) puteva komunikacije i stepen aktivacije i motivacije ciljne grupe kroz medijsku strategiju i izvođenje.

    Po rečima Nikole Bubnja, predsednika ovogodišnjeg žirija za nagrade Sempler, dobre medijske strategije plod su bliske saradnje između klienta i agencije, vrlo jasno datih polaznih premisa i detaljno određenih i merljivih ciljeva. »Sigurno je da svaka relevantna i dobra medijska strategija postiže i prevazilazi postavljene medijske ciljeve, uzima u obzir globalne i lokalne trendove odnosno piše nove, efikasno se obraća ciljnoj grupi, stvara dodatnu komunikacionu vrednost kreativnom porukom, uzima u obzir dobre prakse odlično koncipiranih i izvedenih strategija u prošlosti, kreira nove kanale komunikacije, piše medijske priče … mogli bismo da nabrajamo još i još,« smatra Bubanj. Kako kaže dobra medijska strategija mora da čini integrisanu celinu, što znači da medije iskoristi inovativno, kreativno i sveobuhvatno.

    Prijave radova na takmičenje Sempler moguće su od 1. septembra 2016. na internet stranici konferencije SEMPL, a poslednji rok za prijavu je 7. novembar 2016.

    Izvor: BIZLife

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE