Seletti

Pet stvari koje niste znali o čuvenom italijanskom brendu Seletti

U svetu u kojem se trendovi smenjuju brže nego godišnja doba, postoji brend koji je već šest decenija dosledan samo jednom pravilu – da pravila ne postoje. Italijanski brend Seletti odavno je prevazišao granice “običnog dizajna” i postao globalni simbol kreativne hrabrosti. Njihovi proizvodi izazivaju osmeh, pokreću razgovore i pretvaraju svakodnevne predmete u umetnost.

Seletti

Seletti

Ali šta Seletti zapravo čini toliko posebnim? Njegova istorija krije priče koje nisu samo o dizajnu, već o filozofiji života, radoznalosti i hrabrosti da se svet vidi iz drugačijeg ugla. Seletti nikada ne otkriva sve karte odjednom. Njegova priča je poput kabineta radoznalosti: iza svakog predmeta krije se nova tajna, neočekivana ideja i izazov statusu kvo. Ovo je pet tragova koji vode kroz Seletti svet i pokazuju zašto ovaj brend ostavlja tako snažan utisak na sve generacije.

Seletti

Seletti

  1. Od male radionice do globalnog fenomena

Sve je počelo 1964. u Cicognari, tihom italijanskom gradiću, gde je Romano Seletti otvorio malu porodičnu radionicu. Umesto da prati ustaljena pravila, Romano je doneo sa dalekih putovanja pristupačne, ali neobične predmete, dajući im novi život i značenje. Šezdeset godina kasnije, Seletti je prisutan u 58 zemalja i u stotinama prodavnica. Njegovi komadi nisu samo dekoracija – oni su most između svakodnevice i avangarde.

 

  1. Filozofija (R)evolucije

Njihov moto glasi: “(R)evolution is the only solution.” Seletti veruje da dizajn mora da se menja i provocira. Predmeti su ironični, neočekivani, često drski – baš zato što se ne plaše da izazovu reakciju. „Naši predmeti nisu lepši ili ružniji od drugih, ali su drugačiji,“ kaže Stefano Seletti. Upravo ta “različitost” je srž njihove revolucije: dizajn koji odbija da bude predvidiv i koji uvek nudi novi ugao gledanja na svakodnevicu.

  1. Predmeti koji pričaju priču

Banana lampa. Majmuni koji nose sijalice. Porcelanske šolje koje izgledaju kao plastične. Svaki Seletti predmet je mali manifest radoznalosti i smisla za humor. Oni ne stoje tiho u ćošku sobe – oni pričaju priče, postaju tema razgovora i najfotografisaniji detalj enterijera. Banana lampa je, na primer, postala toliko tražena da su se njeni primerci na eBay-u prodavali po dvostrukoj ceni. To je dokaz da Seletti predmeti nisu samo dekor, već fenomen – u isto vreme umetnički statement i viralna senzacija.

  1. Saradnje koje brišu granice

Seletti nikada nije ostao u granicama dizajnerskog sveta. Umetnički rukopis brenda živi u modi, sportu i gastronomiji, jednako snažno kao i u enterijeru i time je dokazao da dizajn može da se igra na svim poljima. Od fudbalskog stadiona do elegantno postavljenog gurmanskog stola, Seletti je unosio ironiju i boju u prostore gde je dizajn ranije bio samo u pozadini. Njihove kolaboracije su dokaz da dizajn može da ujedini ono što se na prvi pogled čini nepovezanim.

  1. Novo poglavlje: saradnja koja traje

Na ovogodišnjoj Nedelji dizajna u Milanu, Seletti je u saradnji sa brendom IQOS predstavio instalaciju “Curious X: Sensorium Piazza”. Klasični italijanski trg transformisan je u multisenzorno iskustvo gde su umetnost i tehnologija isprepletale svoje kodove, a posetioci postali deo živog digitalnog platna. Instalacija nije bila samo izložba – bila je manifest radoznalosti i hrabrosti da se pomeri status kvo. I što je najvažnije, označila je početak globalne kolaboracije koja će trajati tokom cele godine, donoseći nova, inspirativna iskustva širom sveta.

Seletti nije samo brend – on je poziv na radoznalost. Njegovi predmeti nas podsećaju da i najobičniji trenuci mogu postati izuzetni, a saradnje dokazuju da granice postoje samo da bi se rušile. Ako su prošlost obeležile banana i majmun-lampe, budućnost će doneti iskustva koja neće biti samo predmeti – već priče koje menjaju način na koji živimo, razgovaramo i povezujemo se.

*IQOS nije proizvod bez rizika i sadrži nikotin koji izaziva zavisnost. Samo za punoletne.

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

Izvor: Promo

Foto: Selleti

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE