Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Ova kompanija više NEĆE RADITI sa influenserima koji se fotošopiraju

    Ogilvi, britanska agencija za oglašavanje, marketing i odnose s javnošću, više neće raditi sa influenserima koji iskrivljuju ili retuširaju svoja tela ili lica za kampanje brendova.

    Ogilvi je ovu oduku doneo u pokušaju da se bori protiv „sistemskih“ štetnosti mentalnog zdravlja društvenih medija, piše The Drum.

    Obraćajući se ekskluzivno za The Drum, Ogilvijev šef uticaja Rahul Titus rekao je da bi marketing uticaja „trebao da bude autentična strana marketinga, ali da on sada izbacuje tako inscenirani sadržaj koji je toliko štetan za svakoga ko ga gleda na društvene medije“.

    Ogilvijeva politika dolazi u trenutku kada vlada Ujedinjenog Kraljevstva razmatra zakon o digitalno izmenjenoj slici tela koji bi zahtevao od uticajnih ličnosti da otkriju uređeni sadržaj. Predlog zakona je na drugom razmatranju u parlamentu, ali se bori da prođe kroz proces predlaganja.

    Društvene mreže, influenseri (Pixabay)

    Titus se nada da će Ogilvijeva posvećenost da prestane da radi sa influenserima koji menjaju svoje slike pomoći da se zakon usvoji. „Mi smo kao trgovci, kao agencije i brendovi dužni da brinemo o sledećoj generaciji ljudi kako ne bi odrastali sa istim stvarima koje sada vidimo“, kaže Titus i dodaje: „Mnogo istraživanja je uloženo u ovo. Radili smo sa našim timom za bihejvioralne nauke i razgovarali sa mnogo uticajnih ljudi i proveli smo mnogo vremena da smislimo kako da to nateramo da funkcioniše.”

    Dove podržava kampanju

    Zabrana se odnosi na sve delove grupe Ogilvi UK, koja među svojim klijentima ubraja one poput Dove-a. Dove-ov globalni potpredsednik za spoljne komunikacije i održivost, Firdaus El Honsali, dao je podršku ovakvoj politici. „Oduševljeni smo što vidimo našeg partnera Ogilvija da se bavi ovom temom. Dove radi samo sa influenserima koji ne narušavaju svoj izgled na društvenim medijima – i zajedno sa Ogilvijem i našom zajednicom influensera, napravili smo nekoliko kampanja koje slave bez digitalne distorzije“, kaže El Honsali.

    Ogilvi će ovu politiku sprovesti u dve faze. Od sledećeg meseca, Titusov tim će se konsultovati sa brendovima i uticajnim ljudima o politici, a u maju će primeniti zabranu. Titus je odredio decembarski rok za potpuni prekid uređivanja svih sponzorisanih ili plaćenih sadržaja u aktivacijama uticajnih ljudi.

    „Lako nam je da sedimo ovde i kažemo ‘postoji sistemski problem, tako da nećemo raditi sa ovakvim tipovima uticajnih’, ali to nije rešenje i neće doneti promenu koju želimo da vidimo. Zato ćemo odvojiti vreme i konsultovati naše klijente i sprovesti plan.”

    Računar, društvene mreže

    Kako će to funkcionisati u praksi?

    Ogilvi više neće raditi sa influenserima koji retuširaju svoju kožu ili tela, ali će dozvoliti rad koji uređuje kontrast ili osvetljenost. ASA standardi filtera za lepotu biće primenjeni u Velikoj Britaniji . Ogilvi će koristiti svoj InfluenceO tehnološki skup da otkrije kada su slike retuširane.

    Ogilvi takođe očekuje da će njegove kvartalne revizije raznolikosti, koje će biti sprovedene 2020. godine, služiti sekundarnoj svrsi poboljšanja raznolikosti uticajnih ljudi i, tokom vremena, prirodno početi da radi sa manje uređivanim influencerima. „Nadamo se da će se poboljšanjem raznolikosti uticajnih ljudi promeniti tip uticajnih ljudi sa kojima brendovi rade kako bi bili reprezentativniji za populaciju.

    Titus je realan da će politici trebati vreme i da ostatak industrije stane iza zabrane. „Govorimo o preokretanju desetogodišnjeg ponašanja društvenih medija, a to se neće dogoditi za dva meseca. Znamo da ono što postavljamo nećemo videti nikakve trenutne koristi u narednih pet godina. To je prevelik projekat i to je u redu.”

    Društvene mreže, izbori

    Društvene mreže

    Ogilvi se nada da će ova politika „pokrenuti lančanu reakciju“ u industriji i Titus poziva druge članove industrije uticajnog marketinga da mu se obrate na brifing. „To je apsolutno ispravna stvar i želimo da budemo agencija koja postavlja osnovne delove kako bi druge agencije mogle da prate.

    „Klijenti to žele, industrija to želi, influenseri su generalno zadovoljni time – pa zašto to nismo uradili ranije?“

    Kako su reagovali influenseri?

    Dok je većina influensera verovala da bi to bio pozitivan korak u borbi protiv telesne disforije, mnogi su se pitali kako će se to regulisati, a neki su izrazili zabrinutost da bi to moglo naneti štetu sopstvenom samopoštovanju uticajne osobe.

    Od 28 anketiranih uticajnih ljudi, skoro 80 odsto je reklo da je neophodan neki oblik propisa o uređivanju, a 70 odsto je optimistično da bi politika zabrane uređivanja pomogla u borbi protiv štetnosti društvenih medija.

    „Telesna dismorfija je ogroman problem za širok spektar pojedinaca u Velikoj Britaniji, tako da je sve što može da se nosi sa ovim ogromna pobeda“, kaže jedan influenser koji je učestvovao u anketi. „Definitivno će pomoći i što više blogera bude pokazivalo prava tela i lica, to će onima koji imaju probleme biti lakše da vide da niko nije savršen“, kaže drugi.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay/Pixels

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE