Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Odgovori na ova 4 pitanja mogu da predvide vaš USPEH NA DRUŠTVENIM MREŽAMA

    Ukoliko želite da i vi budete jedan od stručnjaka za društvene medije, najbolji način da uvidite kako će vam to ići jeste da odgovorite na ova četiri pitanja koja uopšte nemaju veze sa društvenim mrežama.

    Jasno definisani ciljevi, publika i vrednosti mnogo bolje određuju društvene mređe nego pratioci, aktivnost i strategije algoritama. Obratite pažnju na sledeća pitanja, objavio je Medium:

    1. Šta želite da postignete?

    Zaboravite društvene medije. Šta je ono što zapravo želite da postignete u životu. Želite da prodate nešto, da stvorite priliku ili da napravite novi korak? Odgovor na ovo pitanje pokazuje vašu metriku uspeha.

    Uspeh je u vezi sa vašim dostignućima i time koliko ste svojih ciljeva uspeli da ostvarite. A to je mnogo veće nego društvene mreže. Profili, lajkovi i posete nisu cilj i želja. Oni su samo sredstvo. Ukoliko se previše opteretite Fejsbukom, Isnstagramom, Snepčetom ili Tviterom veoma lako možete da skrenete sa svog puta i da postanete previše opterećeni, što će vas oslepeti za druge stvari. Ukoliko ne ostvarite svoje ciljeve neće imati ni uspeha na društvenim mrežama.

    1. Ko vam je potreban da biste postigli ostvarenje svog cilja?

    Ko će voleti ili kupiti ono što vi nudite na mrežama? Ko vam može pružiti mogućnosti koje vidite i ko će se pridružiti vašoj ideji? Odgovor na ovo pitanje će targetirati vašu publiku.

     Zapamtite, samo su ti ljudi važni. Do njih treba da stignete, ostatak mase je besmislen. Dakle, vaša strategija društvenih mreža treba da dobaci do tih ljudi i do svih informacija o njima. Fokusirajte se na platformu koju oni vole, a ne vi.

    1. Šta je jedinstveno kod vas?

    Zašto bi neko odabrao da prati baš vas? Ukoliko imate proizvod, žašto da se neko opredeli za njega, a ne za konkurenciju? Šta je ono što vas izdvaja iz gomile? Odgovor na ovo pitanje otkriva vašu strategiju kontenta, odnosno dobrog sadržaja koji imate.

    Istaknite šta je posebno u vezi sa vama, i nikada ne postavljajte nešto što liči na druge, ili konkurenciju. Ponudite svojim pratiocima vrednost. Ne zaboravite, potreban je samo jedan klik da vas neko otprati zato neka svaki post bude nešto posebno i novo.

    1. Da neko može da vam garantuje da će ovog trenutka 500 nepoznatih ljudi širom sveta videti vaš sadržaj, koga biste izabrali?

    Da li su u pitanju stari ili mladi, slobodni ili u braku, bogati ili siromašni? Da li imaju visoko obrazovanje, da li su zaposleni, da li čitaju, gledaju ili slušaju? Šta vole, šta ne vole, kako provode slobodno vreme? Ukoliko se vaš odgovor na ovo pitanje ne poklapa sa odgovorom na pitanje broj 2, vaša strategija će propasti.

    Ovo pitanje je test – da li ste položili?

    Ukoliko niste odabrali ljude koji će da se uklapaju u vašu targetiranu publiku, već ste skrenuli sa puta. Ukoliko jeste, i vaši odgovori se poklapaju, nađite te ljude na društvenim mređama i napravite tamo svoju taktiku. Dajte ljudima jedinstven sadržaj po njihovoj meri.

    [preporucene_vesti ids=“113825, 111205, 76246″]

    Izvor: BIZLife

    Foto: pixabay

    Piše: D.G.

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE