
O čemu govorimo kada govorimo o REMEK-DELU?
„Po mom mišljenju, slika treba da bude nešto prijatno, veselo i lepo. Previše je neprijatnih stvari u životu, ovakvom kakav jeste. Da ih ne stvaramo još više“, rekao je jednom prilikom Pjer Ogist Renoar.
Jedan od najvećih francuskih slikara 19. veka i najistaknutijih impresionista, slavio je lepotu, nasmejane ljude i život. Stvarao je remek-dela sa neprolaznom vrednošću, a glavna odlika bila su mu živa svetost i zasićene boje.
„Bal u Le Mulin de la Galete“, se i danas slavi, a to je jedno od najskuplje prodatih umetničkih dela ikada.
No remek-delo ne mora uvek imati visoku cenu, da bi za nekog bilo značajno i da bi nas impresioniralo. Zato se kaže da je umetnost ogledalo koje odražava dušu umetnika i duh vremena u kojem se umetničko delo stvara.
Remek-dela su obično jedinstvena, originalna i inovativna, sa visokim stepenom tehničke veštine i kreativnosti. Ona mogu biti slike, skulpture, muzička dela, književna dela, fotografije, arhitektonska dela, filmovi ili bilo koji drugi oblik umetnosti. Remek-dela su često cenjena zbog svoje estetske lepote, dubine izražavanja ili značaja u istoriji umetnosti.

Remek-delo (Freepik)
Remek-dela ne moramo uvek stvarati četkicom ili perom. Moderne tehnologije donele su nam mogućnost da se umetnički izrazimo i kroz objektiv i to ne samo profesionalnom opremom, već i svojim mobilnim telefonom.
Kako bismo odgonetnuli koja su to moderna remek-dela, pitali smo profesionalce iz različitih sfera biznisa šta je za njih remek-delo, da li ono postoji u njihovom poslu, te da nam otkriju šta za njih ima neprolaznu vrednost. To je bila sjajna prilika da napravimo remek-dela, a da u glavnim ulogama budu naši sagovornici.
Fotografije koje će se naći uz intervjue sa ljudima koji su govorili za BIZLife, nastale su Xiaomi telefonom sa Leica sočivom – Xiaomi 13 Pro koji nudi potpuno izmenjeno iskustvo fotografisanja pametnim telefonom, odnosno stvara fotografije koje su više od remek-dela.
Izvor: BIZLife
Foto: Freepik