NS Hotels: Moderni maniri i duh tradicije

Jedna od najuspešnijih investiciono-građevinskih kompanija u regionu Galens Invest odlučila je da svoje poslovanje proširi i na oblast hotelijerstva – osnivanjem kompanije NS Hotels Hospitality Management Group, specijalizovane za upravljanje hotelskim i drugim ugostiteljskim objektima.

O dosadašnjim uspesima, aktuelnim projektima i planovima grupacije, u zajedničkom intervjuu za BIZLife govore: Milosav Dunjić, generalni direktor kompanije NS Hotels Hospitality Management Group, Slađana Radić, izvršna direktorka hotela „Zlatibor”i Ivan Prokeš, Chef u novosadskom restoranu Kalem by ZAK.

Milosav Dunjić (Srećko Milosavljević / NS Hotels)

  • Kako su izgledali počeci kompanije NS Hotels?

Milosav DunjićPočetak razvoja kompanije NS Hotels vezuje se za otvaranje hotela „Pupin”, u Novom Sadu, čije je pozicioniranje na vrhu turističke mape Novog Sada i Srbije potvrdilo ozbiljnost namere da se grupacija posveti razvoju hotelskog brenda. Rast i razvoj kompanije NS Hotels nastavlja se izgradnjom i otvaranjem hotela „Zlatibor”, koji je za kratko vreme postao prepoznatljiv kao omiljena destinacija za porodični odmor, ali i kao centar kongresnog turizma.

  • Šta hotel „Pupin” čini jedinstvenim u odnosu na druge hotele u vašem portfoliju, ali i u odnosu na konkurenciju?

Milosav Dunjić: Hotel „Pupin” je luksuzan gradski hotel, nosilac kategorije pet zvezdica. Nalazi se u samom centru Novog Sada i gostima pruža kompletan doživljaj energije jednog od najlepših gradova u Evropi. Jedinstvenim ga čini pomenuta lokacija, sa koje se pruža savršen pogled na najveće znamenitosti Novog Sada. Pored najbolje gradske lokacije, ističe se dizajnom enterijera, koji obiluje pažljivo biranim detaljima, inspirisanim likom i delom našeg uvaženog naučnika i pronalazača Mihajla Pupina. Poseban akcenat stavljamo na segment gastronomije, a u prilog tome svedoči činjenica da je restoran Kalem prerastao u jedinstveni gastronomski koncept. Pored Kalema, u okviru hotela posluju još dva restorana: Idvorski i ZAK – dugogodišnji gastronomski simbol Novog Sada.

RAST I RAZVOJ KOMPANIJE NS HOTELS NASTAVLJA SE IZGRADNJOM I OTVARANJEM HOTELA „ZLATIBOR”

  • Gde ste našli inspiraciju za kreiranje novog menija?

Ivan Prokeš: Kada se zatvore oči i kada čulo ukusa ispusti onaj zvuk „Mmmmm!”, najiskrenijeg i najpunijeg uživanja, tada znamo da smo napravili pravu stvar. Inspiriše nas gost kom obrok nije nešto usputno, već uživanje, koje, kada doživi kod nas, postaje tema o kojoj rado svima priča. Takođe, naš meni je nadahnut tradicijom i svim najboljim od nje, ali neprestano istražujemo nove načine pripreme i prezentacije, kako bi naš gost, kosmopolitskog duha i svestan pravih vrednosti, bio potpuno zadovoljan.

Ivan Prokeš (Srećko Milosavljević / NS Hotels)

  • Kako vaša filozofija kuvanja utiče na atmosferu i doživljaj u restoranu?

Ivan Prokeš: Moja filozofija pristupa kuvanju zasnovana je na harmoniji pažljivo uparenih i pripremljenih namirnica, koje samo na taj način postaju gastronomsko iskustvo. Priznajem, uz mlad i kreativan tim, koji je u svakom trenutku spreman da pretvori obrok u umetničko delo, nije teško stvarati jela koja oduševljavaju naše drage goste.

  • Kako uspevate da održavate visok kvalitet usluga i jedinstveni identitet svakog hotela unutar vašeg portfolija?

Milosav DunjićVisok kvalitet usluge postižemo i održavamo zahvaljujući, pre svega, kvalifikovanom i profesionalnom kolektivu, koji je imperativ naše kompanije, a uz obezbeđivanje tehničko-tehnoloških uslova, neophodnih za pružanje usluga na najvišem nivou. Veliku pažnju posvećujemo automatizaciji procesa rada, kao i konstantnom usavršavanju mladog i perspektivnog kolektiva, čiji razvoj karijere pratimo, podržavamo i stimulišemo.

Jedinstven identitet svakog pojedinačnog objekta postižemo različitim sadržajima, koji su prilagođeni lokaciji, tipu hotela, kao i potrebama, afinitetima i kriterijumima gostiju, koji su sve zahtevniji. Trudimo se da uvek budemo korak ispred, da se ponudom i kvalitetom usluge afirmišemo na tržištu i da unutar svojih objekata izolujemo zasebne i autentične koncepte i sadržaje, koje će gosti prepoznati kao kvalitetne i vredne pažnje.

Značajne zasluge za prvoklasnu prezentaciju sadržaja i usluga ima naš marketinški tim, koji, uz pomoć novih tehnologija i modernih kanala komunikacije, na autentičan i originalan način prikazuje ponudu naših objekata.

  • Kako ste odlučili da proširite portfolio hotela?

Milosav Dunjić: Odluka o proširenju portfolija usledila je nakon uspešne realizacije našeg prvog projekta – hotela „Pupin”, koji je opravdao sva naša očekivanja i prilično brzo zauzeo visoku poziciju na turističkom tržištu. Tada nam je bilo jasno da, osim velike želje, posedujemo i sve potrebne resurse, znanja i kvalifikacije za dalji razvoj kompanije NS Hotels kao hotelskog brenda. Prosperitet brenda nastavljamo izgradnjom novih objekata u zemlji i regionu, uz investicionu podršku našeg osnivača – grupacije Galens Invest.

MENI RESTORANA KALEM BY ZAK NADAHNUT JE TRADICIJOM I SVIM NAJBOLJIM OD NJE

  • Kakvi su planovi kompanije NS Hotels za narednih pet godina?

Milosav Dunjić: Nakon uspešno realizovanih projekata – hotela „Pupin” i hotela „Zlatibor”, nastavljamo sa regionalnim razvojem naše kompanije. Najsavremeniji planinski rizort u ovom delu Evrope – „Jahorina Resort & Spa” – gradi se na izuzetnoj skijaškoj lokaciji, na 1650 metara nadmorske visine. Uvereni smo u to da će ovaj hotelsko-apartmanski kompleks, zahvaljujući lokaciji, kapacitetima i sadržajima, postati svojevrstan simbol olimpijske planine i zimskog turizma. Pored pomenutog rizorta, u procesu izgradnje nalazi se još jedan luksuzni hotel, smešten u najlepšem delu Vojvodine, u Sremskim Karlovcima. Budući da ovo naselje, locirano na samoj obali Dunava, važi za centar vinskog turizma, nauke i obrazovanja, kao i da se u neposrednoj blizini nalazi Fruška gora, sa dvocifrenim brojem manastira i uređenih izletišta i pešačkih staza, gosti ovog hotela će biti u prilici da iskuse lepote pravog odmora, ispunjenog vrhunskim hotelskim sadržajima za relaksaciju, ali i vanhotelskim atrakcijama i lokalitetim.

Slađana Radić (Srećko Milosavljević / NS Hotels)

  • Šta hotel „Zlatibor” izdvaja od konkurencije, po čemu je prepoznatljiv?

Slađana RadićInspirisani spojem modernog manira i tradicionalnog duha, stvorili smo jedinstven koncept, koji se oseća u svakom kutku hotela „Zlatibor”. Rustični, planinski stil pokazuje se ponosito, uz sofisticiranu dozu luksuza i elegancije. Idealna lokacija je neupitna, kapacitet hotela izdašan, a struktura smeštaja raznovrsna – toliko da naši gosti mogu da se prepuste potrebama sopstvene autentičnosti, jer ćemo im, sasvim sigurno, izaći u susret.

Raskošna gastronomska ponuda pansionskog restorana Ruj i našeg a la carte restorana Kalem by Zak Mountain Concept, prelepa igraonica, kuglana, bilijar, jedinstveni lobi bar i najveći i najsavremeniji spa centar u Srbiji, svakako, upotpunjuju ovu sliku apsolutne prepoznatljivosti.

Bogata hotelska ponuda i vanhotelske aktivnosti koje organizujemo za svoje goste u potpunosti su prilagođene potrebama modernih turista, koji znaju da prepoznaju tradicionalne vrednosti u uživaju u njima.

  • Osim što nudi najbolji mogući ambijent, hotel „Zlatibor” pruža i niz pratećih usluga i sadržaja za potpun ugođaj. U čemu sve gosti mogu da uživaju?

Slađana Radić: Apsolutno svakom segmentu usluge i vrsti uživanja posvetili smo najveću pažnju. Važno nam je da ne ostavimo ni jedno čulo zapostavljeno i da naš gost zna da smo u svakom trenutku tu za njega, spremni da mu boravak učinimo najprijatnijim mogućim. Lekovita magnezijumska voda našeg Magnesium Wellness & Spa centra jedinstvena je u regionu, zahvaljujući neverovatno blagotvornom efektu na dobrobit organizma svojim sastavom, punim, upravo, magnezijuma, ali i kalijuma, kalcijuma i ostalih minerala. Uz čak četiri bazena, naši gosti se opuštaju i prepuštaju miru i relaksaciji i u raskošnoj spa zoni.

Naš gastronomski pečat restorana Kalem by Zak Mountain Concept stvaramo inovativnim pristupom kulinarstvu, koji ni u jednom trenutku ne zapostavlja tradicionalne vrednosti i ukuse, a smelo koristi savremene tehnike i inovacije modernog kulinarstva. Može se reći da smo uspeli da spojimo najbolje od oba sveta.

BOGATA PONUDA HOTELA „ZLATIBOR” I VANHOTELSKE AKTIVNOSTI PRILAGOĐENE SU POTREBAMA MODERNIH TURISTA

Kao i svemu u sklopu naše usluge i pažnje, i deci smo se posvetili s ljubavlju, kreiravši za njih igraonicu o kojoj kasnije govore sve do sledećeg dolaska kod nas. Kako deca kažu, ogromna je i prepuna svega, odnosno sadržaj je vešto osmišljen da zadovolji maštu svakog deteta.

No, znajući da se retko u životu posvećujemo samo uživanju, naš kongresni centar, namenjen korporativnim klijentima koji organizuju brojne stručne skupove i tim bildinge, opremljen je najsavremenijom audio-vizuelnom opremom, prilagodljiv u odnosu na temu, a oplemenjen prirodnim materijalima i dnevnom svetlošću.

Restoran Kalem

  • Koji tip gostiju najčešće bira hotel „Zlatibor” i kako prilagođavate usluge njihovim potrebama?

Slađana Radić: Idealna lokacija, bogat sadržaj i autentičan pristup gostu, sa jedne, a savršen geografski položaj, nadmorska visina i prijatna klima, sa druge strane, čine hotel „Zlatibor” zaista savršenim izborom kako za individualne tako i za korporativne goste. Najviše nas prepoznaju i vole porodice, kojima smo u potpunosti prilagodili svoju ponudu, ali ništa manje ni korporativni klijenti, koji se prepuštaju našoj organizaciji kongresa, skupova i događaja. Posebno smo ponosni na činjenicu da hotel „Zlatibor” sve češće posećuju turisti iz inostranstva, koji kod nas na najlepši mogući način upoznaju autentičnosti naše zemlje.

  • Kako vam teče zimska sezona?

Slađana Radić: Novu zimsku sezonu dočekali smo potpuno spremni. Uspevamo da izađemo u susret ogromnom interesovanju za zimske aranžmane, koje raste iz godine u godinu, dok smo za doček Nove godine i period novogodišnjih praznika bili sasvim popunjeni.

Proslavu Nove godine upriličili smo u prelepom, prazničnom ambijentu, vodeći računa kako o muzičkom programu tako i o gastronomskom užitku.

 

Izvor: BIZLife Magazin

Foto: Srećko Milosavljević / NS Hotels

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE