Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    LinkedIn

    Novine na LinkedIn-u: U traženju posla pomaže vam novi AI četbot

    LinkedIn je počeo da koristi četbota sa veštačkom inteligencijom koji se naplaćuje kao „trener za traženje posla“. Poslovna društvena mreža takođe je predstavila i druge generativne AI alate za Premium članove.

    Predstavljanje je bilo povezano sa najavom LinkedIn-a da je njegova platforma premašila milijardu članova. Kompanija je odlučila da ojača mogućnosti za automatizovanje poruka regrutera, za opise poslova i predloge za pisanje profila zasnovanih na veštačkoj inteligenciji.

    Novi AI četbot, koji delimično ima za cilj da pomogne korisnicima da procene da li je aplikacija za posao vredna njihovog vremena, pokreće OpenAI GPT-4 i već je počeo da se prikazuje nekim Premium korisnicima.

    „Morali smo da napravimo mnogo stvari kako bismo korišćenje ovog alata učinili brzim“, rekao je za CNBC Eran Berger, potpredsednik LinkedIn-a za inženjering proizvoda.

    „Kada uvodite ovu vrtu iskustva za članove, iskustva koje je praktično kao razgovor, oni očekuju da će ono biti brzo kao pretraga i da će pomoć biti trenutna. Da bismo to učinili mogućim morali smo da razvijemo brojne mogućnosti platforme“, rekao je on.

    LinkedIn pokušava da ponovo ubrza rast prihoda nakon osam uzastopnih kvartala usporavanja ekspanzije. Pre dve nedelje kompanija je najavila skoro 700 otpuštanja radnih mesta, a većina dolazi iz inženjerske jedinice.

    Šta četbot nudi?

    Korisnici novog četbota mogu ga pokrenuti sa oglasa za posao tako što će izabrati jedno od nekoliko pitanja, kao što je „Da li sam dobar za ovaj posao?“ i „Kako da se najbolje pozicioniram za ovaj posao?“ Prvi bi podstakao alat da analizira LinkedIn profil i iskustvo korisnika, sa odgovorima poput: „Vaš profil pokazuje da imate veliko iskustvo u marketingu i planiranju događaja, što je relevantno za ovu poziciju.“

    Četbot će takođe ukazati na potencijalne praznine u korisničkom iskustvu koje bi im mogle naštetiti u procesu prijave za posao.

    „Kvalitet odgovora mora da bude zaista dobar jer su ulozi visoki, tako da to uopšte ne shvatamo olako“, rekla je za CNBC Gianda Sachdeva, potpredsednica LinkedIn-a za upravljanje proizvodima.

    Korisnik takođe može da nastavi tako što će pitati ko radi u kompaniji, što će naterati četbot da im pošalje nekoliko profila zaposlenih kojima korisnik može da pošalje poruku o želji da radi u samoj kompaniji. Sama poruka se takođe može izraditi pomoću generativne AI.

    U prošlosti, mnoge upotrebe veštačke inteligencije pri zapošljavanju ili prijavama za posao bile su izložene kritikama zbog pristrasnosti prema marginalizovanim zajednicama.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE