NOVI BROJ BIZLife Magazina: Vizija, hrabrost, rezultati – 30 mladih koji menjaju pravila biznisa

Leto je pravo vreme da zastanemo, sagledamo gde smo – i ko nas vodi napred. Dok se svet biznisa suočava s brzim promenama, novim izazovima i potrebom za svežim pristupima, na scenu dolazi generacija koja ne samo da prati ritam promena, već ga nameće.

U središtu pažnje novog dvobroja BIZLife Magazin je naša lista „30 ispod 30“ – izbor mladih lidera koji već sada menjaju pravila igre. Oni ne čekaju dozvolu da krenu, ne prave kompromise kada je u pitanju vizija, i ne beže od odgovornosti. Dolaze iz najrazličitijih sektora – od tehnologije, finansija i marketinga, do odgovornih modela poslovanja i logistike – ali ih povezuje odlučnost, znanje i sposobnost da ostave trag.

Upoznajte novu generaciju lidera koja ruši predrasude, menja način na koji radimo, mislimo i gradimo karijere. Njihov rad nije samo lični uspeh, već signal da biznis u Srbiji ima novu snagu – ambicioznu, sposobnu i odlučnu da ostavi svoj pečat.

U ovom 143-144 broju imaćete prilike da se upoznate sa svakim od njih u posebnom intervjuu na dve strane, koje su im želje, šta ih motiviše, ali zašto su odlučili da ostanu u Srbiji.

Šta smo vam još pripremili u novom izdanju BIZLife?

EMPLOYER BRANDING

Coca-Cola: Mesto gde ideje stvaraju lidere. Employer branding je danas mnogo više od isticanja benefita i atraktivnog oglasa za posao.

CYBER SECURITY

Zaštita po meri biznisa: Bedem Security nudi CSaaS model za firme koje žele više od antivirusa i firewalla.

LOGISTIKA

ASCEND 2030: Petogodišnja vizija uspeha Nelt grupe.

RAZGOVOR S POVODOM

Vuk Rajović: Budućnost pripada deci koja znaju da povezuju informacije, a ne samo da ih pamte.

RUDARSTVO / KARIJERA

Serbia Zijin Copper i Serbia Zijin Mining grade temelje nove rudarske generacije.

ESG / OSIGURANJE

Kroz ESG principe, UNIQA održivost pretvara u konkretne rezultate.

HOTELIJERSTVO / FINANSIJE

Finansijski tim hotela „Mona Plaza” koristi fleksibilne budžete i automatizovane izveštaje za brže donošenje odluka. 

REČ KAO LEK

Između snaje i direktorke: Kako žena kroz život balansira desetine uloga?

REAL ESTATE

Suptilnost kao snaga brenda: Premijum nekretnine danas ne prodaju prostor – već iskustvo, pripadnost i osećaj poverenja koji traje.

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

Izvor: BIZLife Magazin

Foto: BIZLife

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE