Jelly

Nosili smo ih kao deca na moru, a danas su luksuzni modni trend

Od kada je brend The Row predstavio par pletenih plastičnih sandala na svojoj pre-fall reviji za 2024. godinu, kontroverzne „žele“ sandale (jelly shoes) su ponovo postale popularne. Pretrage za ove sandale rastu i na Instagramu i na Goolgle-u i na Pinterestu. Poznate ličnosti poput Dženifer Lorens, Blejk Lajvli i Tejlor Svift viđene su u ovom retro modelu.

Kada se 2001. godine prvi put pojavila rečenica iz pesme „I don’t think you’re ready for this jelly“, zaista nismo bili spremni za povratak žele sandala. Taj stil nam je bio previše svež u sećanju, previše je podsećao na osnovnu školu i porodična letovanja.

Ali sada? Više smo nego spremni. Toliko spremni, da je prošlogodišnje brzo prihvatanje trenda od strane mejnstrima nateralo modne znalce da jelly sandale ove sezone učine još upečatljivijima, dodajući potpetice, priveske i druge elemente providnim siluetama kako bi povećali faktor atraktivnosti.

Trend jelly sandala

„Jelly sandale“ su svaki oblik obuće napravljen od gumaste plastične mase. Najčešće su izrađene od PVC-a, ali neki brendovi pokušavaju da stvore održivije varijante (Salter House, na primer, pravi modele od plastike na bazi konoplje). Od kako se ovaj nostalgični model vratio prošle godine, viđali smo ga na poznatim ličnostima poput Dženifer Lorens (koja ima impresivnu kolekciju), Sofiji Riči i Tejlor Svift.

Veliki trenutak potvrde da su ponovo „kul“ desio se kada je brend The Row predstavio mrežaste PVC baletanke na svojoj reviji za proleće/leto 2024. godine.

Iako se ovaj model nije pojavio u kolekciji za 2025, njihov „Mara“ model i dalje je veoma tražen – ako uspete da ga pronađete.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Trevor Houston (@trevorshouston)

Kako nositi žele sandale?

Ako niste primetili – svi su trenutno opsednuti povratkom mode iz 2000-ih i 90-ih. Nije ih teško pronaći, a mi smo ovde da vam pomognemo da pronađete savršen par za sebe.

Chloé-jeve sandale sa potpeticom su, naravno, fantastične, a originalni brend žele obuće, Melissa, osnovan još 1979. godine, i dalje dominira: njihove cipele su 100% reciklabilne i pravljene od veganskih materijala.

Problem zvani PVC

Za brendove koji žele da iskoriste porast interesovanja za žele sandale, PVC predstavlja dilemu. On je izdržljiv, lagan, otporan na vodu i jeftin za proizvodnju, savršen za ovu vrstu obuće.

Žele sandale nisu zamišljene kao prolazni hit, već kao replike originalnih modela koji su se prvi put pojavili 1950-ih. Brendovi nude kupcima da stare sandale odlože i recikliraju na održiv način. Brend takođe nudi servis za popravke u prvih šest meseci i savete za negu, kako bi se produžio vek trajanja proizvoda. Većina prodaje ovog brenda, ipak, dolazi iz kategorije kožnih proizvoda, gde koristi prirodnu, hemijski neobrađenu kožu.

Za brendove koji ipak koriste PVC, ako ne mogu da obezbede ispravan kanal za reciklažu, materijal bi trebalo zameniti.

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

Izvor: BIZLife

Foto: Unsplash/EyeFM

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE